قدس آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تقوای سیاسی،تقوای رسانه ای و تقوای نوشتاری باید در مسئله رسانه و بسیج رسانه لحاظ شود و این به عنوان یک نیروی کنترل کننده است که شیطان نتواند در او نفوذ پیدا کند.

تقوای سیاسی،تقوای رسانه ای و تقوای نوشتاری باید درسانه ها رعایت شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در مراسم بزرگداشت روز بسیج رسانه و سالگرد شهید «رهبر» اولین شهید رسانه که در سالن همایش های صدا و سیما مرکز اصفهان برگزار شد، افزود: کمترین حق مومن نسبت به برادر دینی اش این است که آنچه برای خود می پسندد برای او هم بپسندد و بالعکس و در قضیه انتخابات نیز پیرو صحبتهای مقام معظم رهبری باید طوری حرکت کنیم که حق الناس نشود و اگر کسی صلاحیت دارد به هر دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وارد شود و بی جهت رد صلاحیت نشود، چراکه این امر خلاف موازین اسلامی است.
امام جمعه اصفهان بیان کرد: اگر در مواردی سلیقه ما با فلان شخص همسو نیست و در خط ما نیست ولی صلاحیت دارد و خبره است، باید از او حمایت کنیم چون این حضور ما برای مصلحت کشور است.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: تقوای سیاسی،تقوای رسانه ای و تقوای نوشتاری باید در مسئله رسانه و بسیج رسانه لحاظ شود و این به عنوان یک نیروی کنترل کننده است که شیطان نتواند در او نفوذ پیدا کند.
طباطبایی نژاد گفت: در این برحه از زمان جملات رهبری باید فصل الخطاب باشد برای انتخابات چراکه ایشان فرمودند:"اگر حتی رهبری را هم قبول ندارید،در تصمیم گیری برای آینده کشور خود سهیم باشد و در انتخابات شرکت کنید. چون سربلندی ایران اسلامی برایمان مهم و تأثیر گذار است."
امام جمعه اصفهان افزود: در انتخابیات سعی کنیم کسی را انتخاب کنیم که به جامعه اسلامی خدمت بیشتری ارائه دهد،دشمن نشسته است ببیند مردم ما از حکومت جدا می شوند یا خیر و ما نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد.
وی در ادامه باتوجه به حضور شهدای مدافع حرم در سطح کشور و استان بیان داشت:کشور ما در دنیا همتا ندارد و نمونه بارز آن حضور نسل دوم و سوم انقلاب در دفاع از اسلام و آرمانهای شهدا است که به خیل مدافعین حرم می پیوندند،مردم ما مردم بسیار فهیم و وفادار به نظام و انقلاب هستند و فرزندان خود را طوری تربیت کرده اند که ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس باشند و با وجود تعلقات مادی و معنوی و دلفریبی های عصر حاضر دل از همه چیز شسته و به دفاع از کیان اسلامی بروند.

اهالی رسانه در اطلاع رسانی و تبادل افکار پیشگام باشند

در ادامه این مراسم جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ما باید در 4 زمینه نقد، نظارت، اطلاع‌رسانی و تبادل افکار فعالیت داشته باشیم و خود را محک بزنیم که چه میزان در راستای این هدف فعالیت داشته‌ایم و در جبهه فرهنگی اسلام چه میزان فعال هستیم.

 مجتبی فداء گفت: رسانه های استان اصفهان و به ویژه بسیج رسانه با توجه به نزدیکی انتخابات در صحنه دفاع از ایران اسلامی با همه ظرفیت به میدان بیایند و جبهه فرهنگی جهان اسلام و جبهه متعهد رسانه ای را فعال کنند.
سردار فدا افزود:در مبحث انتخابات ما نقاط اشتراک بسیاری با همدیگر داریم  فقط ممکن است درچند نقطه کوچک اختلاف سلیقه داشته باشیم،لذا با توجه به سخنان مقام عظمای ولایت مجموعه بسیج رسانه باید ظرفیتی ایجاد کند تا زمینه پشتیبانی از انقلاب اسلامی شکل بگیرد و همه به صحنه بیایند.
وی بیان کرد:اهالی رسانه مواظب باشیم در دام حیله و نیرنگ غربی های ورود پیدا نکینم و در عرصه های سخت به نقع نظام و ایران اسلامی قدم برداریم و از این فرصت و فضایی که ایجاد شده به بهترین وجه ممکن در راستای ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم بزنیم.
 
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ما باید در 4 زمینه نقد، نظارت، اطلاع‌رسانی و تبادل افکار فعالیت داشته باشیم و خود را محک بزنیم که چه میزان در راستای این هدف فعالیت داشته‌ایم و در جبهه فرهنگی اسلام چه میزان فعال هستیم.

جایگاه اصحاب رسانه انقلابی ارزشمند است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان نیز در این همایش ضمن تشریح فعالیت‌های مختلف امپریالیسم رسانه‌ای علیه اسلام ناب، خاطر نشان کرد: جایگاه اصحاب رسانه انقلابی جایگاه خطیری است و نباید آن را دست کم گرفت، امروز نظام سلطه با پیچیدگی خاصی علیه اسلام و انقلاب فعالیت می‌کند.

رضا صفری اظهارداشت: مصادف شدن و تقارن روز بسیج رسانه با روز شهادت غلامرضا رهبر، یک تصادف و اتفاق عادی نیست.

وی با بیان اینکه جریان رسانه‌ای که در تئوری‌های معاصر جزو مولفه‌های قدرت محسوب می‌شود، گفت: رسانه‌های بسیجی و انقلابی باید در این عرصه میدان‌دار باشند، در حال حاضر در عصری زندگی می‌کنیم که کشورها و حاکمیت‌های قدرت‌طلب برای استیلای خود از رسانه بهره ‌می‌برند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان تاکید کرد: امروز حاکمیت‌های سلطه‌جو ابزار رسانه را جزو راهبردهای اصلی خود قرار داده‌اند، ما به عنوان جریان رسانه‌ای انقلابی که عنوان بسیجی را یدک می‌کشیم باید با قوت در این عرصه وارد شده و خط‌شکن باشیم.

وی تاکید کرد: اگر دشمنان امروز با زیر سئوال بردن اسلام ناب محمدی و گفتمان انقلاب باید با برجسته کردن اسلام آمریکایی، اسلام تزویر و وهابیت قصد توطئه دارند، رسانه‌ انقلابی و بسیجی باید خط‌شکن باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.