قدس آنلاین: مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به بارش برف و کولاک در اکثر محورهای این استان کلیه محورهای استان باز است و تردد جریان دارد .

كليه محورهاي  خراسان شمالی باز و تردد در آن جريان دارد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهندس محمد مشتری،اظهار داشت: با توجه به اينكه از ديروز شاهد بارش برف و باران در استان بوديم ولي طبق پيش بيني سازمان هواشناسي امروز جو نسبتا پايدار در استان حاكم مي باشد كه گاهي افزايش ابر، وزش باد نسبتا شديد را به همراه خواهد داشت.

مهندس مشتري عنوان كرد : هم اكنون كليه محورهاي استان باز و عبور و مرور در آن برقرار است .

مشتری گفت: کلیه راهداران به همراه ماشین آلات در کلیه گردنه‌ها و محورهای استان به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌باش هستند و به محض یخ زدن محورها و کولاک نسبت به یخ زدایی محورها و شن و نمک پاشی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی یادآور شد: در همین راستا از رانندگان عبوری از محورهای استان تقاضا می شود حتما رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی در پایان یادآور شد: کلیه رانندگان عبوری از محورهای استان می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های 05832261000مرکز مدیریت راه های استان و 141 مرکز مدیریت راه ها ی کشورتماس حاصل نمایند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.