قدس آنلاین - یزد : فرمانده انتظامي شهرستان يزد کاهش ۷ درصدي انواع سرقت¬ها در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشانه تعامل مردم با پليس دانست.

کاهش ۷ درصدي انواع سرقت ها، نشانه تعامل مردم با پليس

به گزارش قدس آنلاین از یزد  ، سرهنگ "منوچهر نصيري" با اشاره به تنوع و گستردگي ماموريت­هاي پليس در زمينه هاي مختلف و برقراري نظم و امنيت براي شهروندان، مهم­ترين اولويت­ها و برنامه­هاي پليس شهرستان را در درجه نخست، انجام اقدامات پيشگيرانه از وقوع جرم، بر مبناي همکاري و تعامل با مردم بيان کرد.

وي، کاهش 7 درصدي انواع سرقت ها را در يک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشانه بارز تعامل مردم با پليس برشمرد و خاطرنشان ساخت : امنيت يک نياز همگاني و مستلزم مشارکت همگان است و اين موضوع از اولويت­هاي مهم در برنامه­ريزي و تصميم­گيري در نيروي انتظامي است.

سرهنگ نصيري تصريح کرد: پيشگيري اجتماعي از مهم‌ترين موضوعاتي است كه در سال‌هاي اخير به طور جدي در دستور كار قرار گرفته و به طور قطع، اگر پيشگيري اجتماعي در جامعه محقق شود بسياري از جرائم و معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي كه ناشي از عدم آگاهي شهروندان در جامعه است به حداقل خواهد رسيد.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد در پايان افزود: عمل کردن به توصيه هاي پليس و رعايت نکات ساده مي تواند در پيشگيري از انواع جرايم به خصوص سرقت به ما  کمک کرده و تبهکاران را در رسيدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.