جانشین فرمانده نیروی انتظامی قوچان از کاهش ۴۷ درصدی جرائم در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش ۴۷ درصدی جرائم در قوچان نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سید علی‌اکبر حسینی ظهر امروز در همایش شوراها و دهیاران دهستان قوچان عتیق، اظهار کرد: امنیت بر اساس آموزه‌ها و تحقیقات یک دستاورد جمعی بوده و سیاست‌های نیروی انتظامی به سمتی می‌رود که امنیت، مردم محور و جامعه محور کند و در هر عرصه‌ای که مردم وارد شدند موفقیت حاصل شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در ه‌بوجود آوردن پلیس محلات در سطح شهرستان به انجام رسیده است، تصریح کرد: حدود 200 نفر در قوچان به عنوان پلیس افتخاری با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند که نتایج مطلوبی هم عاید شهرستان شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی قوچان با تأکید بر اینکه به مدد تعامل با دستگاه‌های اجرایی و قضایی جرائم خشن در سطح این شهرستان نداشته‌ایم، گفت: طی بررسی از سامانه رخدادهای انتظامی نسبت به سال گذشته حدود 47 درصد کاهش جرائم مهم مانند سرقت را در شهرستان داشته که به مدد ارتباط با مردم حاصل شده است.

وی برای رفع بسیاری از مشکلات خواستار تعامل بیشتر شوراهای اسلامی، دهیاران و مردم با نیروی انتظامی شده و خاطرنشان کرد: اعتیاد مادر خیلی از جرائم محسوب شده و گرایش از سمت ماده مخدر سنتی به صنعتی و کاهش سن مصرف مواد مخدر رو به افزایش است که برای رفع آن مشارکت و همدلی شوراها را می‌طلبد.

حسینی با اشاره به انتخابات پیش‌رو و این موضوع که نزاع‌های دسته‌جمعی به عنوان یک آفت در سطح شهرستان مطرح است، بیان کرد: باید با مدیریت شوراها، دستگاه قضایی و انتظامی این موضوعات مدیریت شود و تعامل با پاسگاه‌ها در سطح روستا برای شناسایی سارقین بسیار حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.