قدس آنلاین: مدیر كميته امداد امام خمینی(ره) اسفراین گفت: به همت خیرین مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند.

مددجویان اسفراینی میهمان خوان پر برکت حضرت ثامن الحجج(ع) شدند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، علی سخاوتی پور» جامعه هدف اعزامی به این اردو را زنان سرپرست خانوار تحت حمایت عنوان کرد و ادامه داد: مددجویان در این اردو میهمان سفره با برکت علی ابن موسی الرضا (ع)شدند .

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری خیران ونیکوکاران باهدف شناسایی ، معرفی ،ساماندهی و اعزام افراد واجد شرایط به اماکن زیارتی راه اندازی شده است تصریح کرد: اعتبارات اجرای این طرح از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار تامین می شود و تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت می گیردکه امیدواریم با حمایت خیرین بتوانیم تعداد قابل توجهی از مددجویان را به عتبات اعزام کنیم.

سخاوتی پور خاطر نشان کرد: این برنامه یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است که البته این طرح در سال‌های گذشته هم اجرا شده است اما در دوره جدید افراد بیشتری به مشهد جهت زیارت آقا علی بن موسی الرضا(ع) اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه ریزی کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی،اظهار داشت: بنا داریم با مشارکت خیرین و نیکوکاران، خانواده‌های مددجویان را به عتبات عالیات اعزام کنیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.