شهردار مشهد‌ گفت: کارشناسان ژاپنی سیستم حمل و نقل شهری مشهد را بهترین سامانه حمل و نقل در کشور عنوان کرده‌اند.

سامانه حمل و نقل مشهد رتبه نخست کیفیت کشوری را در اختیار دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سیدصولت مرتضوی صبح امروز در نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شورا اظهار داشت: کارشناسان ژاپنی سیستم حمل و نقل شهری مشهد را بهترین سامانه حمل و نقل در کشور عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به دستیابی شهرداری مشهد به دو جایزه کشوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به فعالیت‌های شهرداری مشهد توانستیم در حوزه‌های فضای سبز و پسماند رتبه اول کلانشهرهای کشور را به خود اختصاص دهیم.

شهردار مشهد افزود: در حوزه پسماند، طرح‌های ما در راستای تفکیک از مبدا و سامانه‌های پسماندی شهرداری مشهد به عنوان الگو شناخته شده و توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد.

مرتضوی با اشاره به تفاوت اقلیم شهر مشهد با سایر کلانشهرها تاکید کرد: شهرداری مشهد با دارا بودن اقلیم متفاوت از سایر کلانشهرها توانست با برنامه ریزی و استفاده از طرح‌ها و تکنولوژی‌های روز فضای سبزی را به وجود بیاورد که در کشور به عنوان بهترین شناخته شود.

وی ادامه داد: در بخش آتش نشانی شهرداری مشهد و اصفهان توانستند به مرحله پایانی راه یابند اما به این دلیل که هیئت داوران به تصمیم نهایی نرسیدند به هیج کدام از شهرها جایزه‌ای تعلق نگرفت.

شهردار مشهد تاکید کرد: نماینده سازمان ملل در صحبتی با مدیران شهرداری مشهد تاکید داشته که در صورت راهیابی طرح ساماندهی کال کشف رود به مسابقات جهانی این طرح می‌تواند به سبب مزیت‌هایش حائز مقام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.