قدس آنلاین- یزد : استاندار يزد با اشاره به اهميت انتخابات هفتم اسفندماه گفت: شايسته است مردم با اعتماد، اعتقاد، اشتياق و احساس تكليف در انتخابات پيش رو شركت كنند

مردم با اعتقاد و اشتياق در انتخابات شركت كنند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد ميرمحمدي در ستاد انتخابات ضمن قدرداني از آمادگي دستگاه‌های اجرايي استان در خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: اين توجه به رفع نيازهاي جامعه و خدمت‌رسانی به مردم نبايد مخصوص زمان خاصي باشد و تکلیف و مسئوليت همه ما اين است كه همواره به مردم خدمت كنيم تا آن‌ها از كاركنان دولت راضي باشند و خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي ايران را صمیمی‌ترین يار خود بدانند.

وی افزود: تأکید ما به‌دقت در خدمت‌رسانی شايسته به مردم در آستانه انتخابات اين است كه برخي از افراد و گروه‌ها علاقه‌مند هستند در اين محدوده زماني حساس به بزرگنمايي برخي از مشكلات بپردازند و با سوءاستفاده زمينه نارضايتي مردم را فراهم كنند تا به خيال خودشان زمينه حضور مردم در انتخابات را كاهش دهند.

ميرمحمدي تصریح کرد : مجموع مديران و مسئولان ارشد استان بايد باهمت در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم زمينه حضور حداكثري و مشارکت آن‌ها در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را فراهم كنند.

استاندار خاطرنشان ساخت : اينكه مقام معظم رهبري مي فرمانيد افرادی که نظام را قبول ندارند نيز احساس تكليف نمايند و در انتخابات شركت كنند نشان از اهميت بالاي مشاركت و حضور مردم در انتخابات پيش رو دارد.

وی در زمينه فراهم نمودن بسترهاي لازم براي تبليغات مناسب داوطلبان مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در زمان تبليغات اظهار داشت: لازم است يك فرهنگ تبليغاتي مناسبي را در اين حوزه تعريف و طراحي كنيم، اين فرهنگ را هم براي اين دوره و دوره‌های بعد ترويج نماییم و از هزینه‌های اضافي براي شهر، نازيبا شدن آن و مواردي كه چهره شهر را زشت می‌کند، پرهيز كنيم.


ميرمحمدي اظهار امیدواری كرد: با حضور حداكثري مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اقتدار و توفيقات نظام جمهوري اسلامي ايران بيشتر از گذشته به جهانيان معرفي شود و در سايه اين مشاركت مسئولانه زمینه‌های آرامش و رفاه بيشتر در زندگي مردم فراهم شود.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.