نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: در برنامه ششم باید خلاءهای برنامه چهارم و پنجم مرتفع و مشکلات و علت عدم تحقق برنامه‌ها ارزیابی شود تا در برنامه ششم توسعه لحاظ گردند.

برنامه ششم توسعه خلاءهای برنامه‌های قبلی را ارزیابی کند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایسنا، احمدعلی مقیمی منطقه مازندران اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه در سطح کلان کشور اولویت بودجه برای پروژه های راه روستایی، تأمین آب، بهداشت و درمان، صنعت و آموزش است که باید در ابتدا در سطح کلان بودجه به طور مناسب برنامه‌ریزی شود تا در حوزه استانی و شهرستانی نیز بودجه مناسبی به پروژه هایی که در اولویت اجرایی هستند تخصیص داده شود.

وی با بیان اینکه از همه شهروندان بخصوص صاحبان اندیشه و فرهیختگان خواسته ایم که نظر و انتقاد خود را برای تدوین برنامه ششم به نمایندگان اعلام کنند، تأکید کرد: امیدوارم با درایتی که در حوزه برنامه ریزی استان و کشور وجود دارد در سایه همدلی و وحدت برنامه ششم توسعه به درستی پیش برود و در بودجه 95 مشکلاتی که در بودجه 94 وجود داشت رفع شود.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه چالش جدی آینده منطقه شرق مازندران بیکاری و عدم رونق تولید است، افزود: عموما در حوزه شرق مازندران علی رغم رکود و تورم، آنچه مردم را آزار می دهد مسئله بیکاری است که اکثر بیکاران تحصیلات دانشگاهی نیز دارند که در اولویت امر باید به این مسئله سامان بخشید.

مقیمی گفت: علی‌رغم اینکه مجلس قوانین زیادی را برای عدم رکود تصویب کرد و موانع رکود را نیز در آن لحاظ کرد؛ متأسفانه تاکنون دولت موفق به اجرای این قوانین نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.