۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
کد خبر: 338206

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور؛ کمیته بهداشت، درمان و محیط زیست اربعین ۹۵ تشکیل شد.

 برنامه‌ریزی عملیات اربعین ۹۵

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم،سید علی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در نخستین جلسه این کمیته، در خصوص برنامه ریزی کلان برای ساماندهی برنامه عملیاتی اربعین 95، امداد رسانی در داخل و خارج از کشور به سازمان امداد و نجات و به طور مشخص سازمان امداد و نجات محول شد.

مرعشی همچنین عنوان کرد: بهداشت و درمان زائران در داخل کشور نیز به عهده وزارت بهداشت و در عراق به عهده جمعیت هلال احمر و به طور مشخص مرکز پزشکی حج محول شد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر خاطرنشان کرد: موضوع محیط زیست نیز بنا به شرایط به هر یک از دستگاه‌های ذیربط وظیفه ذاتی خود را انجام خواهند داد.

استخراج نقاط ضعف و قوت اربعین

در این رابطه طاهر درودی مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز به تسنیم، اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و کلید خوردن برنامه عملیاتی اربعین 95، در مرکز پزشکی حج نیز نخستین جلسه هم اندیشی و بارش افکار در این خصوص برگزار شد.

درودی محتوای جلسه را که با حضور رئیس، معاونان مرکز پزشکی و نمایندگان نهادهای مرتبط با اربعین برگزار شد، بررسی فرآیند خدمت رسانی اربعین سال‌جاری، نگاهی به نقاط قوت و ضعف و چگونگی ارائه خدمت مطلوبتر در سال آتی عنوان کرد.

مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر افزود: در نخستین جلسه هم اندیشی مقرر شد این جلسات به صورت مستمر و یک هفته در میان تشکیل شود.

درودی خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی این جلسات با ابلاغ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به عنوان آیین نامه اجرایی عملیات پزشکی اربعین 95 تقلی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.