قدس آنلاین – سبزوار : رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سبزوار گفت : شش میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال جریمه نقدی از ابتدای سال جاری تاکنون برای متخلفان عرصه اقتصادی در این شهرستان صادر شده است .

متخلفان اقتصادی در سبزوار بیش از شش میلیارد ریال جریمه شدند

جواد ثوابی در گفت و گو با خبرنگار  قدس آنلاین از سبزوار با بیان اینکه این میزان جریمه نقدی مربوط به یکهزار و 745 فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز ، دارو ،درمان و دامپزشکی بوده است افزود : در این مدت در مجموع یکهزار و 802 فقره گزارش از بازرسان اتاق اصناف و صنعت و معدن و تجارت سبزوار برای رسیدگی به این اداره واصل شده است .

وی ادامه داد : 97 درصد پرونده های واصله امسال اداره تعزیرات حکومتی سبزوار مختومه شده و مابقی در حال طی مراحل قانونی است .

سرپرست اداره تعزیرات حکومتی سبزوار بیشترین پرونده های واصله را با تعداد یکهزار و 367 فقره مربوط به بخش کالا و خدمات عنوان کرد و  تصریح نمود : پرونده های مزبور مربوط به عدم درج قیمت و صدور فاکتور ، گرانفروشی و تقلب بوده است .

ثوابی بیشترین پرونده های قاچاق کالا و ارز در شهرستان سبزوار را نیز به ترتیب شامل پوشاک ، تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی ذکر کرد. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.