۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 338251

برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» که هر هفته پنجشنبه شب ها به روی آنتن شبکه ۵ سیما می رود از این هفته با همراهی امیرحسین مدرس به عنوان مجری کارشناس برنامه میزبان مخاطبان خود می شود.

امیرحسین مدرس مجری «ساعت ۲۵» شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، برنامه موسیقی «ساعت 25» در آستانه چهارمین سال فعالیت خود از این هفته با حضور امیرحسین مدرس به عنوان مجری کارشناس برنامه به روی آنتن می رود. در سری جدید این برنامه که روند تخصصی تر شدن و جدی تر پرداختن به مسائل موسیقی طی می شد لزوم حضور یک مجری آگاه به موسیقی، امیرحسین مدرس را با تیم ساعت 25 همراه کرد.

این هفته محسن شریفیان مهمان برنامه خواهد بود و در کنار گپ و گفت زنده با مهمان، در بخش های دیگر برنامه شاهد گفت و گوی اختصاصی با استاد حسین علیزاده در خصوص موسیقی فیلم، گزارش تمرین ارکستر ملی و گفت و گو با استاد فرهاد فخرالدینی و سهراب کاشف درخصوص این اجرا، گزارش کنسرت موج نو و گفت و گو با محمدمعتمدی و علی قمصری، گزارش عیادت از استاد حمید سبزواری در بیمارستان و... خواهیم بود.

بخش های ثابت برنامه همچون موسیقی نواحی، موسیقی کلاسیک و موسیقی فیلم نیز با پرداختن به موضوعاتی چون موسیقی عاشیق ها، موسیقی آذربایجان، تاریخ موسیقی درام و عاشقانه و ... ادامه دار است و پخش کلیپ هایی مختص مهمان برنامه و موسیقی های سنتی، پاپ و ... را همچون روال همیشه شاهد خواهیم بود.

گفتنی ست؛ برنامه موسیقی «ساعت 25» هر هفته پنجشنبه شب ها ساعت 00:30 بامداد به صورت زنده به روی آنتن شبکه 5 سیما می رود. لیست عوامل و دست اندرکاران این برنامه بدین قرار است: تهیه کننده؛ محمود محمودی٬ کارگردان؛ احمد اطراقچی٬ سردبیران؛ حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی٬ مجری؛ امیرحسین مدرس، محمودرضا قدیریان٬ مدیر تولید؛ آرش جهانشاه٬ تصویر و نور؛ مهداد هوشیاری٬ تدوین؛ سارا معلم، مسعود صنم، شبنم آدینه، دستیاران؛ عباس هوشیاری، محمد بنایی، روابط عمومی؛ شیوا خورسند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.