رئیس هیأت کارشناسی ایران در مذاکرات با ۱+۵ با اشاره به مذاکرات جاری در وین عنوان کرد:‌ امیدواریم امروز آخرین مباحث باقیمانده هسته‌ای پایان یابد و آماده تنظیم نحوه اعلام روز اجرایی شدن برجام شویم.

اینجا وین آخرین ایستگاه مسیر طولانی مذاکرات ماست/ آماده تنظیم نحوه اعلام روز اجرایی شدن برجام هستیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، حمید بعیدی‌نژاد رئیس هیأت کارشناسی ایران در مذاکرات با گروه 1+5 که به منظور انجام مذاکرات در آستانه اجرایی شدن برجام در وین به سر می‌برد، در صفحه اینستاگرام خودش نوشت: با انجام مذاکرات ژنو با آمریکا و اتحادیه اروپا در خصوص آخرین مباحث لغو تحریم‌ها به ایستگاه آخر مذاکرات در وین رسیده‌ایم.

وی افزود: با شروع این مذاکرات از روز گذشته، امیدواریم امروز آخرین مباحث باقیمانده هسته‌ای نیز بین ایران و اعضای 1+5 پایان یابد و بدین ترتیب آماده تنظیم نحوه اعلام روز اجرایی شدن برجام شویم.

بعیدی‌نژاد اضافه کرد: بله درست است، اینجا وین آخرین ایستگاه مسیر طولانی مذاکرات ماست که با عبور از آن به روز اجرایی برجام می‌رسیم. درود بر شما که با صبر و حمایت‌تان، ما را در پیمودن این مسیر طولانی و سخت همراهی کردید.

به گزارش فارس، سید عباس عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام عصر دیروز (چهارشنبه) از انتشار گزارش آژانس در تایید تعهدات ایران در اجرای برجام در روز جمعه خبر داد و گفت: شنبه یا یکشنبه بیانیه مشترک ظریف و موگرینی برای اعلام زمان اجرای برجام صادر خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.