کاپیتان تیم فوتبال امید ایران قول داد پنالتی از دست رفته مقابل قطر را در دیدارهای بعدی جبران کند.

قول روزبه چشمی برای جبران پنالتی از دست رفته بازی با قطر

به گزارش قدس آنلاین، روزبه چشمی در خصوص عملکرد این تیم در دو بازی گذشته رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک گفت: تیم ما شروع خوبی در مسابقات داشت و در بازی با سوریه علاوه بر بازی خوبی که انجام دادیم سه امتیاز را هم گرفتیم. اما در بازی با قطر یک سری اتفاقات و اشتباهات باعث شد که علیرغم بازی خوب و موقعیت‌هایی که داشتیم در نتیجه گیری موفق نبودیم.

وی افزود: از ابتدای بازی با قطر مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی از جمله ضربه پنالتی که خود من هدر دادم را داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم. قطری‌ها هم موقعیت چندانی نداشتند و روی ضد حمله و یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند.

کاپیتان تیم فوتبال امید در خصوص ضربه پنالتی که هدر داد، گفت: قبل از بازی سرمربی تیم تعیین کرده بود که ضربات پنالتی را من بزنم که متاسفانه بدشانس بودم و دروازه‌بان حریف هم با تشخیص واکنش خوبی که نشان داد مانع گل شدن توپ شد. بابت این اتفاق واقعا شرمنده بازیکنان، کادر فنی و مردم شدم اما قطعا در بازی‌های بعد این اتفاق را جبران خواهم کرد.

چشمی ادامه داد: قطعا اگر پنالتی ما گل می‌شد، جریان بازی کاملا تغییر می‌کرد و با امتیاز از زمین می آمدیم. اما به هر حال بازی با قطر تمام شده و خوشبختانه با صحبت‌هایی که کادر فنی و مدیر تیم امید انجام دادند بچه‌ها خیلی زود باخت مقابل قطر را فراموش کردند و به لحاظ روحی و روانی شرایط عادی پیدا کردند. بچه‌های ما هم دل و هم قسم شده اند که تمام تلاش خودشان را برای شکست دادن چین با یک نتیجه خوب و پر گل انجام بدهند.

چشمی در خصوص بازی سوم گروهی مقابل چین گفت: اگرچه چینی‌ها دو بازی قبل را باخته اند اما به هیچ وجه آنها را دست کم نمی‌رگیریم و قطعا با تمام توان مقابل آنها بازی خواهیم کرد تا با نتیجه خوب و تفاضل گل برنده بازی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.