قدس آنلاین – سبزوار : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت : در برنامه ششم توسعه به موضوع جوانان و رفع مشکلات آنها به طور اساسی توجه شده و دولت گام های خوبی برای ساماندهی امور جوانان انجام داده است.

جوانان و نو جوانان مهمترین سرمایه های هر جامعه محسوب می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار احمد برادران  که در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان سبزوار سخن میگفت با بیان اینکه جوانان و نو جوانان مهمترین سرمایه های هر جامعه محسوب می شوند و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان نیز بسیار مهم و عامل رشد و بالندگی آنها می باشد افزود : دستگاههایی اجرایی بایستی برای شناسایی ، ساماندهی و رفع مشکلات جوانان این شهرستان در حوزه های اشتغال، ازدواج و مسکن بیش از پیش همکاری و تلاش نمایند .

وی یادآورشد : جوانان محور حرکت جامعه به سمت توسعه پایدار هستند و در پیشرفت آینده کشور نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی نسل جوان و تحصیل کرده است تصریح نمود : باید از ظرفیت و توان جوانان برای ساماندهی مسائل اقتصادی و فرهنگی جامعه استفاده شود

وی بیکاری ،اشتغال و ازدواج را از مشکلات جدی جوانان دانست و اظهار داشت : رفع مشکل اشتغال سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود و سازمانهای مردم نهاد نیز نقش عمده ای در رشد اشتغال و حل مشکلات جوانان دارند.

وی با بیان اینکه بایستی به توان و فکر نسل جوان اعتماد کنیم خاطر نشان کرد : مشارکت جوانان در امور تصمیم گیری و اداره کشور فرصتی است که غفلت از آن می تواند به تهدیدی تبدیل شود.

فرماندار سبزوار برای رفع مشکلات امور جوانان این شهرستان بر تشکیل کمیته های اقتصادی ،اجتماعی ، فرهنگی ، فنی و مهارتهای شغلی تاکید کرد. /   انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.