صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار آمریکا را امروز(یکشنبه) با ۲۱۰ ریال رشد نسبت به دیروز(شنبه) ۳۶ هزار و۱۸۰ ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با افزایش ۳۰ هزار ریالی، ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال تعیین کردند.

رشد ۲۱۰ ریالی نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، هر یورو در بازار آزاد با 550 ریال افت قیمت، 39 هزار و 400 ریال و هر پوند نیز بدون تغییر قیمت 52 هزار ریال قیمت خورند.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 30 هزار ریال رشد، 9 میلیون و 260 هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم نیز با 40 هزار ریال افزایش 9 میلیون و 250 هزار ریال تعیین قیمت شدند.
همچنین نرخ هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با 20 هزار ریال افت قیمت، چهار میلیون و 660 هزار ریال و هر ربع سکه نیز با 20 هزار ریال کاهش قیمت، دو میلیون و520 هزار ریال فروخته شدند.
هر قطعه سکه یک گرمی نیز با 10 هزار ریال افزایش قیمت، یک میلیون و 710 هزار ریال و هر گرم طلای 18عیار نیز 947 هزار ریال خرید و فروش شد.
به گزارش ایرنا، با اعلام رسمی اجرای برجام از بامداد امروز، بازار سرمایه واکنش مثبت نشان داده اما در بازار ارز با نوسان های شدید مواجه هستیم به طوری که نرخ ها به طور متناوب تغییر می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.