رییس سازمان انرژی اتمی درباره سفر امشب یوکیا آمانو به تهران گفت: آمانو علاقه مند است به ایران بیاید و این سفر در راستای تقویت و توسعه روابط ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می شود.

صالحی: سفر آمانو به تهران در راستای تقویت روابط ایران و آژانس انجام می شود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، علی اکبر صالحی پس از پایان نشست خبری امروز -یکشنبه- رییس جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: برجام برای آژانس اتفاق بسیار بزرگی است. آژانس در بعد خدمات رسانی به اعضا فعال است و این ارتباط هم با ایران ادامه دارد.
صالحی اظهار داشت: آمانو در سفر به تهران با رییس جمهوری دیدار می کند و همکاری با آژانس در چارچوب مقررات قبلی پروتکل ادامه دارد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی امروز صبح از سفر یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد و گفت: او امشب وارد تهران می شود و فردا (دوشنبه) با رئیس جمهوری دیدار می کند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شما آژانس بین المللی انرژی اتمی را صرفا از منظر بازرسی نبینید؛ این بخشی از کار آژانس است. آژانس در بعد خدمات رسانی به اعضا فعال است و با اجرای برجام قطعا همکاری ما در استفاده از خدمات آژانس بسیار زیاد توسعه می یابد.
صالحی همچنین اظهار داشت: ملت ایران 37 سال قبل در انقلاب شکوهمند اسلامی اراده کرد در خود تغییر ایجاد کند. ملت ایران این تغییر را در خود ایجاد کرد و با این تغییر ، گفت که دیگر در مدار سیاسی هیچ کشوری نیستم و می خواهم مستقل باشم.
وی با بیان اینکه هزینه استقلال سنگین است، ادامه داد: ملت ایران این هزینه را پرداخت و می بینید که سربلند، عزتمند و مقتدرانه ظاهر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.