تعدادی از خبرنگاران شهرستان آستارا، با حضور در منزل پدر همسر زنده یاد کوروش باقی در شهرستان آستارا، یاد و خاطره یکی از مدیران باسابقه و توانمند خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.

 خبرنگاران آستارایی یاد و خاطره همکار خود کوروش باقی را گرامی داشتند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا،تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری ها، دفتر خبری صدا و سیما و نشریات محلی عصر یکشنبه به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با حضور در منزل پدر همسر مرحوم کوروش باقی، یاد و خاطره این مدیر توانمند ایرنا را با ذکر فاتحه ای گرامی داشتند.
یاد کردن از مرحوم باقی، یاد کردن از تمام خوبی ها و لبخندهای خوب ترین های عالم است.
خبرنگاران آستارا با حضور در آن مکان و یاد کردن از خاطرات کوروش باقی، ثابت کردند که انسان های خوب همواره یادشان و خدمات ارزنده شان در ذهن روشن تاریخ ثبت شده است.
باقی رفت ولی به ما یاد داد که ارزش قلم خبرنگار، نه به آن چیزی است که می نویسد بلکه به آن نیت و اخلاص پاک درونی است که با نوشتن همراه می شود و شاید همین امر، راز ماندگار شدن نام خبرنگار باشد.
کوروش باقی از خبرنگاران و مدیران با سابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه سلام گیلان، عصر جمعه هجدهم دی ماه جاری درگذشت.
علت فوت مرحوم کوروش باقی نارسایی قلبی و سکته عنوان شده است. مرحوم باقی که از جمله خبرنگاران ورزیده ایرنا بود ، از سال 1392 ، با انتشار نشریه ای دیگر در مجموعه مطبوعات و نشریات استان گیلان، صاحب امتیاز و مدیرمسئولی ماهنامه سلام گیلان را بر عهده داشته است.
وی فارغ التحصیل دانشکده خبر بود که ریاست دفاتر و مراکز استانی مراغه، آستارا، زاهدان، مشهد و نیز نمایندگی ایرنا در دهلی نو را در کارنامه کاری خود ثبت کرده بود.
مرحوم باقی به عنوان معاون اداره کل اخبار خارجی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت داشت که دچار این عارضه شد و دار فانی را وداع گفت.
به همین مناسبت مراسم بزرگداشت زنده یاد کوروش باقی عصر پنجشنبه هفته جاری (یکم بهمن ماه) در شهرستان آستارا برگزار می شود.ک/3
7105/2007/1772

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.