۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 339476

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با وزیر خارجه هند در مقر تشکیلات خودگردان در رام الله دیدار کرد و او را در جریان آخرین تحولات فلسطین قرار داد.

دیدار وزیر خارجه هند با محمود عباس
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با سوشما سواراج، وزیر امور خارجه هند و هیات همراه وی بر ضرورت برگزاری اجلاس بین المللی صلح به منظور ازسرگیری مذاکرات سازش بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی و تشکیل کمیته هایی بین المللی برای حل منازعه فلسطین همانند کمیته های شکل گرفته در دیگر نقاط جهان برای حل بحران های موجود تاکید کرد.
عباس تاکید کرد که قضیه فلسطین در راس تمامی نزاع های موجود در منطقه و جهان قرار دارد و تحقق صلح و سازش بر اساس طرح صلح عربی به منظور تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس در مرزهای سال 1967 ضامن امنیت و آرامش منطقه و سراسر جهان خواهد بود.
وی بر پافشاری فلسطین بر تقویت و توسعه روابط با هند تاکید کرده و حمایت های این کشور از ملت فلسطین در تمامی عرصه ها را ستود.
از سوی دیگر، وزیر خارجه هند نیز ضمن تاکید بر حمایت کشورش از مذاکرات سازش بین طرفین فلسطینی و صهیونیستی بر اساس راه حل تشکیل دو کشور، از ادامه حمایت های سیاسی و اقتصادی هند از ملت فلسطین خبر داد.
طرفین در این دیدار بر سر تشکیل کمیته‌ای مشترک و همکاری برای اجرای طرح های عمرانی در فلسطین توافق کردند.
در این دیدار ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین نیز حضور داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.