قدس آنلاین – یزد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: یکی از وعده های دولت تدبیر و امید در جریان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حل و فصل مناقشه پرونده هسته ای و احقاق حقوق ملت ایران در این زمینه بود.

برجام و فرصت های پیش‌رو در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد، حمید رضا نصیری زاده اظهار داشت: برجام اینک به فرجام رسیده و پس از گفت وگوهای سرنوشت ساز و فشرده دیپلمات های ورزیده کشورمان حقوق ایران برای برخورداری از دانش هسته ای به رسمیت شناخته شده است.

وی افزود :با اجرایی شدن برجام و توقف هفت قطعنامه تحریم ظالمانه؛ کشور عزیزمان در مسیر تازه ای از ارتباط با جهان و برنامه ریزی برای رشد و بالندگی قرار گرفته است. نور امید در دل های مردمان نجیب این دیار دمیده و جوانه های تلاش برای تحقق آینده ای درخشان روییده است.

نصیری زاده  تصریح کرد : در این میان آنچه حائز اهمیت است شرایط پس از برجام و بهره گیری از فرصت های نوظهور در سپهر اقتصاد و فناوری است. گشایش های تازه در حوزه اقتصاد علی الخصوص فراهم نمودن زیرساخت های تازه برای سرمایه گذاری و رونق به فضای کسب و کار، نیازمند برنامه ریزی و تلاش مضاعف خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت : استان یزد از قابلیت ها و ظرفیت های بی نظیری برای تحقق چشم اندازهای توسعه ای خود برخوردار است که از همه مهمتر سرمایه های انسانی و بویژه فرزندان و جوانان مستعد و آماده به کار می باشد که قطعا این دستاوردها و چشم اندازها بیش از هر کس متعلق به آنهاست.

وی ادامه داد :سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این راستا، فراتر از بخشی نگری و جزیی نگری متعهد و ملزم به نگاه راهبردی و کلان به منافع ملی و استان می باشد. بی تردید مشارکت و همکاری همه دستگاه های تصمیم ساز و اجرایی برای گذار از دوران رکود و بهبود شرایط اقتصادی کمترین انتظاری است که افکار عمومی از شرایط پس از برجام دارد. تمام تلاش ما می باید بر شناخت ظرفیت ها و بهره گیری حداکثری از فرصت ها باشد که قطعا در این میان توانمند سازی بخش خصوصی حمایت از تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی و نگاه مشارکتی در اجرای طرح ها جایگاه مهمی خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان ساخت : بالاخره همزمانی اعلام اجرای برجام با تقدیم برنامه ششم توسعه به مجلس محترم شورای اسلامی را به فال نیک گرفته و امید است این همزمانی نویدبخش فراهم شدن اقتضائات لازم جهت راهبری برای توسعه کشور و نیز استان یزد باشد. این سازمان پیش نویس نقشه راه توسعه استان راهبردها و اولویت های اساسی توسعه را در دستور کار خود دارد که متن این پیش نویس در معرض نقد و نظر همگانی قرار گرفته است. بی تردید تعالی فرهنگی، اجتماعی و در نهایت تحقق اهداف دولت به همسویی و هم افزایی آرمان های مردم و برنامه های دولت وابسته است و همه تلاش های ما بر این اصل استوار خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.