رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر امور زنان و کودکان هند گفت: ایران از تبادل تجربیات خود با این کشور در زمینه امور زنان استقبال می کند.

ایران از تبادل تجربیات هنددر زمینه امور زنان استقبال می کند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، فاطمه رهبر در دیدار ماناکا گاندی وزیر امور زنان و کودکان هند با یادآوری روابط تاریخی و دوستانه ایران و هند افزود: پیشینه مثبت روابط دو کشور بستر مناسبی برای توسعه روابط فیمابین است و در همین راستا مجلس شورای اسلامی از افزایش همکاری های خود با مجلس هند در سطوح مختلف از جمله در سطح فراکسیون و کمیسیون های تخصصی استقبال می کند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اقداماتی که در ایران برای توانمندسازی زنان صورت گرفته است، اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به این که خانواده از ارکان مهم جامعه است در سال های اخیر اقدامات فراوانی برای تقویت بنیان این نهاد انجام شده و در این مسیر توجه ویژه ای به امور زنان شده است.
رهبر یادآور شد: ایران از تبادل تجربیات خود در زمینه های مختلف به ویژه در امور زنان با کشور هند استقبال می کند.
ماناکا گاندی وزیر امور زنان و کودکان هند نیز با ابراز خرسندی از سفر به ایران، یکی از اهداف این سفر را آشنایی با تجربیات ایران در امور زنان و خانواده عنوان کرد.
وی گفتگو و ملاقات مقامات دو کشور در زمینه تبادل تجربیات فیمابین را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با تداوم گفت و گوها شاهد ارتقای سطح همکاری های تهران - دهلی نو در امور زنان و خانواده باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.