مدیر عامل بانک سپه در نامه ای به محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری ضمن تقدیر از تلاش های موفقیت آمیز دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: بیست و هفتم دی ماه روز رفع تحریم ها برای همیشه در حافظه تاریخ ملت فهیم ایران ثبت شد.

نامه مدیرعامل بانک سپه به دفتر رئیس جمهوری/تلاش برای رفع تحریم ها در حافظه ملت ایران ماندگار شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، «محمدکاظم چقازردی» با ارسال نامه ای به رئیس دفتر رئیس جمهوری، موفقیت دستگاه دیپلماسی در مذاکره با کشورهای 1+5 و رفع تحریم ها به ویژه خارج شدن بانک سپه از این تحریم ها را تبریک گفت.
وی در این نامه آورده است: حماسه بزرگ و غرورآفرین لغو تحریم های ناعادلانه بین المللی در پرتو توجه حضرت حق، راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هدایت و تدبیر خردمندانه ریاست جمهوری، به مدد دستگاه دیپلماسی توانمند نظام، به ویژه تلاش ارزنده محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه، معاونان و مشاوران، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ملت و کشور بزرگ ایران رقم زد.
مدیرعامل بانک سپه در بخش دیگری از نامه خود به اعلام خبر خروج بانک سپه از سوی رئیس جمهوری در نشست خبری دیروز(یکشنبه)، اشاره کرد و گفت: بانک سپه همواره یک بانک دولتی قانونمند، منضبط و مورد اعتماد بانک ها و کارگزاران بین المللی بوده و خروج بانک از فهرست تحریم های ناعادلانه نیز بیانگر استفاده از ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی بوده که مجموعه تلاش ها و اقدامات به عمل آمده در این زمینه، موجب امتنان و تقدیر است.
بانک سپه 24 مارس 2007 (چهارم فروردین ماه سال 88) در ارتباط با قطعنامه ظالمانه 1737 شورای امنیت تحریم شد. با اعلام رسمی اجرای برجام از بامداد یکشنبه این هفته، به طور رسمی تحریم های بانکی و مبادلات بین بانکی بین المللی(سوئیفت) رفع شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.