قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "مذاکره ۱۲+۲" و "تایید صلاحیت بی سابقه" تا "شاهزادگان سعودی در حالت سرشاخ"

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود به نقل از "نوبخت" در پاسخ به "قدس" نوشت: "اولویت دولت در پسابرجام معیشت و اشتغال است."

در این روزنامه می خوانیم: "برای بهبود معیشت، افزایش درآمدها و دریافتی ها و دسترسی به نیازهای مادی و اولیه خانوارها و نیازمندی های شهروندی و توقعاتی که وجود دارد برنامه داریم."

روزنامه "آسیا" نیز در تیتر یک خود می نویسد: "دولت، طلب طلبکاران را می دهد، حقوق کارمندان و بازنشستگان را بالا می برد"

این روزنامه به نقل از نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نوشت: "حقوق کارمندان و بازنشستگان 12درصد افزایش می یابد."

 

تایید صلاحیت بی سابقه

روزنامه "قدس" گفت و گویی با کارشناسان انجام داده است. در تیتر این گفت و گو می خوانیم: "هجمه به شورای نگهبان شلیک به خط امام (ره)"

روزنامه "جوان" نیز یادداشتی با عنوان "تخریب شورای نگهبان کلیشه تاریخی زنجیره ای ها" آورده است: "همانطور كه از ماه‌هاي قبل پيش‌بيني مي‌شد از آغاز ثبت‌نام نامزدهاي انتخاباتي در دو مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري حجم حملات به شوراي نگهبان افزايش چشمگيري پيدا كرده و انتظار مي‌رود تا روز اعلام تأييد صلاحيت‌هاي نهايي و حتي بعد از اعلام نتايج انتخابات ادامه پيدا كند."

در بخش دیگری از این یادداشت می خوانیم: "مقايسه آماري اسامي فوق به خوبي نشان مي‌دهد كه عدم يا رد صلاحيت نيروهاي وابسته به جريان اصولگرايي بيش از 5/3 برابر بيشتر از جريان مدعي اصلاح‌طلبي بوده و اين نمايانگر آن است كه شوراي نگهبان نگاهي جناحي و حزبي به فرآيند مهمي به نام انتخابات نداشته و ندارد."

روزنامه "وطن امروز" نیز از "تایید صلاحیت بی سابقه" نوشته است. در این روزنامه می خوانیم: "بر اساس نتایج بررسی صلاحیت ها در هیات های نظارت برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی 16نفر روقابت می کنند."

روزنامه "کیهان" هم در تیتر یک خود به این موضوع اشاره دارد. این روزنامه با بیان اینکه "شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها رکورد زد" در تیتر یک خود نوشته است: "16نامزد برای هر کرسی؛ افراطیون به قانون تن می دهند؟!"

 

مذاکره 12+2

روزنامه "ایران" با بیان اینکه "پیگیری وضعیت ردصلاحیت شدگان جدی تر شد" در تیتر یک خود نوشت: "مذاکره روحانی و لاریجانی با شورای نگهبان"

روزنامه "آفتاب یزد" بیش از 50درصد تیترهای صفحه اول خود را به ردصلاحیت ها اختصاص داده است. در یکی از تیترهای این روزنامه می خوانیم: "مذاکره روحانی و لاریجانی با شورای نگهبان"؛ این روزنامه مدعی است این مذاکراه به منظور کاهش رد صلاحیت ها صورت می گیرد.

روزنامه "همدلی" نیز به گفت و گوی روحانی و لاریجانی با شورای نگهبان اشاره دارد و در تیتر یک خود می نویسد: "پرونده ردصلاحیت ها روی میز «رایزنی»"

روزنامه "وقایع اتفاقیه" هم در همین خصوص در تیتر یک خود نوشته است: "ائتلاف برای رایزنی"

روزنامه "قانون" هم با بیان اینکه "برجام داخلی برای حل مشکل ردصلاحیت ها کلید خورد" در تیتر یک خود نوشت: "مذاکره 12+2"؛ این روزنامه از اعلام آمادگی روحانی و لاریجانی برای مذاکره با شورای نگهبان خبر داده است.

 

شاهزادگان سعودی در حالت سرشاخ

روزنامه "وطن امروز" از آخرین تحرکات شاهزده های سعودی برای تصاحب قدرت ولیعهد می نویسد. این روزنامه با بیان اینکه "وزیر گارد ملی علیه پسر پادشاه متحد شدند" در تیتر یک خود نوشت: "ائتلاف علیه بن سلمان"

این روزنامه همچنین نوشته است: "هلاکت فرمانده سعودی و اماراتی و 60 مزدور ائتلاف در پی اصابت توشکا در مارب؛ عربستان در یمن زمین گیر شده است."

روزنامه "سیاست روز" نیز تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داد. این روزنامه با بیان اینکه "جنگ قدرت میان نایف و بن عبدالله با سلمان و پسرش شدت گرفت" در تیتر یک خود نوشت: "شاهزادگان سعودی در حالت سرشاخ"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.