قدس آنلاین - ایلام: با حکم رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، استاندار ایلام  به عنوان سفیر ورزش همگانی این استان انتخاب شد.

استاندار ایلام سفیر ورزش همگانی شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، استاندار ایلام در جلسه با رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در محل استانداری با بیان اینکه اهمیت ورزش همگانی در سطح کشور و به ویژه در استان ایلام بسیار حائز اهمیت است، گفت: در استان ایلام به علت داشتن طبیعت بکر و بسیار دیدنی در بیشتر نقاط استان و نیاز و علاقه مردم به ورزش همگانی می توان هر هفته همایش پیاده روی عمومی برگزار کرد.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه سازمانهای مردم نهاد علاوه بر فعالیتهای ورزشی در فعالیتهای فرهنگی از قبیل حفاظت محیط زیست، پیاده روی و شرکت در مناسبت های فرهنگی مختلف تاثیر بسزایی دارند، اظهارداشت: فضاهای خوبی در شهر وجود دارد که می توان از آن برای ورزش پیاده روی عمومی بهره برد. در پارک جنگلی چغاسبز شصت هکتار زمین با امکانات ورزشی تفریحی که بخشی از آن توسط اداره ورزش و جوانان تهیه شده و در اطراف آن فضا، یک جاده تدارک دیده شده بنام جاده سلامتی و اکنون مورد استفاده عموم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در قسمت شرق شهر ایلام در فضایی بسیار زیبا که بر تمام نقاط شهر اشراف دارد، پارک خطی به طول سه کیلومتر عصرها مورد استفاده مردم قرار گرفته است، افزود: جا دارد از مدیریت ورزش و جوانان به خاطر برگزاری همایش های پیاده روی عمومی خانوادگی در تمامی نقاط استان تشکر کنم. فرمانداران برای چنین برنامه هایی اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه در بازدید از محل و مسیر پیاده روی کلیه بخش نامه ها و ضوابط اجرایی مربوطه رعایت شده است.

مجد آرا با بیان اینکه مقام معظم رهبری درباره توسعه ورزش های همگانی تأکید فراوانی داشته اند، اظهارداشت: مقام معظم رهبری همیشه بر توسعه ورزشهای همگانی در بین عموم مردم تاکید دارند و توصیه به انجام ورزش دارند چرا که ورزش باعث نشاط، شادابی و بهبود انگیزه می شود.

گفتنی است در این جلسه مجد آرا با اهدای نشان سفیر ورزش به استاندار  وی را بعنوان سفیر ورزش همگانی در استان معرفی کرد و در این جلسه علاوه بر انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه گسترش ورزش همگانی بین استان ایلام و فدراسیون ورزشهای همگانی، بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز به عنوان عضو شورای راهبردی ورزش همگانی فدارسیون معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.