سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان بالاترین مصحلت و مهمترین ضرورت را وحدت تمامی نیروهای اصولگرا در انتخابات آینده دانست و گفت: اعلام کرده‌ام که اگر در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به این نتیجه برسند که بنده بایستی انصراف بدهم بی‌درنگ تسلیم می‌شوم.

 بالاترین مصحلت وحدت تمامی نیروهای اصولگرا در انتخابات است

به گزارش قدس انلاین  و به نقل از تسنیم، غلامعلی حدادعادل عصر امروز در همایش بزرگ همیاران انقلاب که به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) تحت عنوان شورای ائتلاف اصولگرایان در سالن شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: قطع رابطه دین و سیاست و دین و شعون اجتماعی که تحت عنوان سکولاریزم در جانب دنیای غرب مطرح می‌شود چیزی جز استعمار غرب بر جهان ندارد. این گفته‌ها و اقدامات بنا به اصول ما در حوزه مهدویت و اعتقاد به ظهور حضرت حجت ابطال می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان، انقلاب اسلامی را بر پایه حکومت دینی دانست و خاطرنشان کرد: ما به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی ایران صدها شهید، ایثارگر و جانباز به جهان اسلام تقدیم کرده‌ایم و حکومت دینی را به واسطه آن تحقق بخشیده‌ایم، آنچه مهم است این است که حفظ انقلاب از به دست آوردن آن مهمتر است و بایستی برای حفظ آن دشواری‌های بیشتری را متحمل شد.

وی افزود: اگر به این 37 سال گذشته مراجعه کنیم می‌بینیم که نبرد دائمی از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز ادامه داشته است، عده‌ای که در مسیر ولایت الله قرار گرفته‌اند و عده‌ای که ولایت الله را نمی‌پذیرفته و بر نمی‌تابیدند، این نبرد تمام شدنی نیست و تنها به سال 57 و 58 منوط نمی‌شود.

حدادعادل با تأکید بر اینکه دشمنی غرب تمام شدنی نیست، عنوان کرد: غرب بر آن است که پرچم حکومتی دینی را در کشور پهناور و بزرگ همچون ایران بلند کرده و بر زمین بگذارد، ما به خوبی می‌دانیم که در هفته‌های اول پیروزی انقلاب با وجود آنکه دیناری در خزانه دولت نبود عده‌ای در مقابل ساختمان نخست‌وزیری تحصن کردند و خواستار افزایش حقوق و کاهش ساعت کاری خود شدند؛ شعار آنها "نان، مسکن و آزادی" بود که در مقابل شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" قرار می‌گرفت این دست اقدامات تنها به واسطه توطئه و برنامه‌ریزی‌های آمریکا و صهیونیست بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن نقاط قوت نظام را شناخته و آنها را نشانه گرفته است، گفت: بزرگترین منشأ قوت و قدرت ایمان دینی مردم است؛ انقلاب اسلامی و پیروزی این نهضت تماماً برخواسته از ایمان مردم است، مردمی که در آن جانفشانی‌ها کردند و در پای سختی‌ها ایستادند؛ رابطه که در سال 57 با امام (ره) داشتند در این 37 سال میان مردم و رهبری تجلی یافته است که خود گواهی از قدرت داشتن اعتقادات مردمی است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: قوت این نظام در ولایت فقیه است که تجلی آن برخواسته از اعتقادات دینی است، حضور مردم در صحنه مایه اقتدار اصلی نظام است، بایستی این را به خوبی بدانیم که دشمن این نقطه اصلی را نشانه گرفته و بر آن است مردم را از حکومت دور کند، میان مردم و ولایت فاصله بیندازد و اقدام به توطئه کند، این اقدامات در چند سال اخیر تحت عنوان تحریم و توطئه اقتصادی صورت گرفته است.

حدادعادل در مورد دست‌درازی‌های دشمن گفت: غرب پس از آنکه دریافت به واسطه جنگ تحمیلی بهره‌ای حاصل نمی‌آورد دست به راه‌انداختن جریان‌های سیاسی، مطرح کردن عناوینی در سال 76 و راه‌ انداختن جریانها و فتنه‌ها در سال 77 و 88 کرد. اگرچه تیر دشمن به سنگ خورد ولی سعی دشمن آن شد که با تحریم‌های فلج‌کننده و دادن وعده رفاه به مردم این ملت را در مقابل شعارهایی قرار دهد که در اول انقلاب سر داده بودند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران در این 37 سال بصیرت خود را نشان داده است، گفت: مردم ایران در فتنه‌ها راه خود را گم کرده‌اند و نه در آشوب‌های اقتصادی، هدف آمریکائیان این بود که مردم را به واسطه ایجاد آشوب‌های خیابانی به عرصه خیابان بیاورند با وجود آنکه فشارهای اقتصادی بر مردم ایران حاکم شده بود اما امروز این کشور به لطف الهی امن‌ترین کشور منطقه است و عرصه‌های علمی را فتح می‌کند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان عنوان کرد: با تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده، هدایت رهبری و بیداری و بصیرت ملت مذاکرات به مرحله‌ای حساس رسیده است، ممکن است تحریم‌های هسته‌ای به ظاهر تمام شده باشد اما دشمنی‌ها تمام شدنی نیست، این در حالی است که فردای آن روزی که اعلام می‌شود ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده آمریکا تحریم‌های تازه علیه ایران اعمال می‌کند، آنچه مشهود است این است که اینها دست از دشمنی و تضعیف اقتصاد کشور ما بر نمی‌دارند.

حدادعادل با اشاره به نامه رهبری به رئیس‌جمهور در مورد مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: با وجود آنکه رهبری از تیم مذاکره‌کننده و دولت تشکر کردند اما نگرانی خود را از اقدامات آمریکایی‌ها صراحتاً اعلام داشتند و در این باب هوشیاری دولت و ملت را خواستار شدند. بنا به فرمایش رهبری راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم، تحریم‌ها به هر نامی که باشد بایستی اقتصاد ما را به اقتصاد مقاومتی مبدل سازد تا بتوانیم در برابر آسیب‌های بیگانگان مصونیت پیدا کنیم.

وی در مورد لوازم اقتصاد مقاومتی، گفت: بایستی دولت و مجلسی این کشور را اداره کنند که به این اصل اعتقاد داشته باشند، اگر اشخاصی در دولت و مجلس باشند که قدرت و ثروت خود را از اقتصاد وابسته به غرب به دست آورده باشند کجا می‌توانند برای اقتصاد مقاومتی قانون‌گذاری کرده و برنامه اجرایی داشته باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: علاوه بر جنبه علمی و صنعتی اقتصاد مقاومتی رهبری به سبک زندگی اسلامی تأکید داشته‌اند، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی دو روی یک سکه است و یکدیگر جداشدنی نیست، ما نمی‌توانیم به سبک غیراسلامی زندگی کنیم و آرزوی رسیدن به اقتصاد اسلامی داشته باشیم.

حدادعال با تأکید بر اینکه دشمن به واسطه نفوذ در جهت مقابله با انقلاب قرار دارد، تصریح کرد: خطر نفوذ همواره وجود داشته است اما در 2 سال اخیر رهبری بیش از پیش این اصطلاح و مفهوم را مطرح کرده‌اند؛ این گفته‌های رهبری علت دارد، ایشان از آنچه دریافت می‌کنند خطر را تشخیص داده و همچون دیده‌بانی ملت ایران را از خطر نفوذ بر حذر می‌دارند.

وی افزود: نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از یکدیگر جدا نیست ریشه آنها در نفوذ فرهنگی است، اینکه عده‌ای ساده‌لوح بگویند پس از تحریم‌ها مک‌دونالد در ایران شعبه ایجاد می‌کند خود نشانه‌ای از نفوذ فرهنگی است، اینکه فکر کنیم پیشرفت ما در خیابانها و مغازه‌هایی است که امتیاز آنها از کمپانی‌های آمریکایی است خود جلوه‌ای از نفوذ فرهنگی است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با تأکید بر اینکه در دوران پسابرجام بایستی بصیرت خود را نسبت به گذشته افزایش دهیم، اظهار داشت: بایستی مراقب نفوذ سیاسی باشیم؛ رهبری فرموده‌اند که آمریکا درصدد نفوذ در انتخابات است، امروز روز امتحان ملت ایران است و این ملت بایستی با ولایت‌پذیری خود نشان دهند که در صف انقلابند. دشمن درصدد است که در انتخاب مجلس دهم و خبرگان دخالت کند، این ترفند در دهه دوم و سوم انقلاب با دعوت به عدم شرکت مردم در انتخابات همراه بود ولی ملت ایران با حضور همیشه خود در صحنه بصیرت خود را به رخ دشمنان کشیدند.

حدادعادل بالاترین مصحلت و مهمترین ضرورت را وحدت تمامی نیروهای اصولگرا در انتخابات آینده دانست و تأکید کرد: امروز روزی نیست که ما تنها به فکر خودمان باشیم، بنده اعلام کرده‌ام که اگر در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان به این نتیجه برسند که بنده بایستی انصراف بدهم بی‌درنگ تسلیم می‌شوم مهم نیست که من در مجلس باشم مهم این است که مجلس در خدمت نظام، انقلاب و اسلام باشد. مجلس بایستی مددکار رهبری و یار شاطر رهبری باشد نه بار خاطر رهبری؛ این در حالی بود که مجلس ششم بار خاطر رهبری بود.

وی گفت: در این اواخر دیدیم که جریان‌هایی یادشان افتاد که باید فعال شوند البته قدمشان سرچشم ولی اگر فکر کنند انتخابات عرصه پیروزی در خانواده اصولگراست اشتباه فکر کرده‌اند، ما باید نام‌ها و عنوان‌ها را کنار بگذاریم و زیر پرچم اصولگرایی یکپارچه به میدان بیاییم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد: با دادن چند فهرست تنها مردم را گیج می‌کنیم و رأی‌ها به واسطه این فهرستها شکسته می‌شود و با ایجاد تفرقه میان خودمان راه را برای پیروزی کسانی باز می‌کنیم که در سال‌های گذشته آنها را آزموده‌ایم؛ ای کسانی که حافظه تاریخی خود را از دست نداده‌اید، شعارهایی که در زمان پیروزی انقلاب سر داده‌اید به خاطر بیاورید و نگذارید علی تنها بماند.

حدادعادل خاطرنشان کرد: اوباما گفته است که با به نتیجه رسیدن برجام جوان‌های ایرانی می‌توانند راحت‌تر با جهان ارتباط برقرار کنند اما پاسخ ملت ایران این است که اگر مراد اوباما از جهان آمریکایی است که ما می‌شناسیم ما 37 سال است که به ترک رابطه با آمریکا افتخار می‌کنیم، آمریکایی در عراق، یمن و افغانستان فجایعی عظیم را رقم زده چیزی جز سلطه‌گری و وقاحت در دنیا ندارد. غرب در برابر قتل نمر سکوت می‌کند که خود نشانه‌ای از اقدامات فجیعی است که در پست صحنه انجام می‌دهد و این رهبر ماست که با نامه نوشتن به جوانان غربی آنها را به حقیقت اسلام دعوت می‌کند و دروغ‌های غرب را افشا می‌سازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.