رییس ستاد انتخابات کشور گفت : فرمانداران به کسانی که رد صلاحیت شده اند در زمان باقی مانده برای بررسی صلاحیت ها مشورت دهند.

فرمانداران از فرصت باقی مانده برای مشورت دادن به داوطلبان رد صلاحیت شده استفاده کنند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، محمد حسین مقیمی روز چهارشنبه در دومین همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور افزود: امیدواریم کار به نوعی پیش رود تا در بررسی صلاحیت ها حضور تمامی داوطلبان را در صحنه انتخابات داشته باشیم.
رییس ستاد انتخابات کشور افزود: با توجه به فرصت سه روزه برای اعتراض به رد صلاحیت ها توصیه وزارت کشور این است که به اینها مشورت داده شود تا به دایره تایید صلاحیت ها برگردند و به هدف خود که حضور حداکثری است برسیم.
وی افزود: باید تشکر جدی از معتمدان هیات اجرایی داشته باشیم که تقریبا همه ما از حوزه های اصلی و فرعی در جریان کارهایشان بودیم.
مقیمی همچنین از معتمدین هیات های اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و گفت: هیات های اجرایی در تمامی حوزه های انتخابیه اصلی و فرعی کارها را به طور شبانه روزی دنبال کردند و تمامی اظهارنظرهای آنان در چارچوب قانون بود که نشان می دهد معتمدین، خوب عمل کردند.
رییس ستاد انتخابات کشور گفت: امیدواریم هیات های اجرایی در ادامه کار نیز به بهترین نحو کار را به پیش ببرند.
مقیمی در ادامه به برگزاری نشست پنج نفر از استانداران با معاون اول رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: در این نشست درباره مباحثی همچون مشکلات اقتصادی، مشکلات تولید و اشتعال و مشکلات اقتصادی که می تواند در انتخابات اثر بالایی داشته باشد گفت و گو شد.
وی افزود: در همایش امروز قبل از سخنرانی معاون اول رییس جمهوری پنج نفر از استانداران مسایل و مشکلات حوزه اقتصادی را مطرح می کنند.
مقیمی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور و چند نفر از وزرا و معاونان وزارتخانه های اقتصادی سخنرانی خواهند کرد.
*فردا؛ سخنرانی رییس جمهور
وی افزود: قرار است فردا در این نشست، رییس جمهوری، وزیر کشور و معاونان وزیر کشور سخنرانی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.