قدس آنلاین: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور و دامپزشکی از سوم تا ششم بهمن با حضور ۱۲۲ مشارکت کننده داخلی و ۳ مشارکت کننده خارجی و در ۹۰۰۰ مترمربع برگزار می شود.

حضور ۱۲۲ مشارکت کننده داخلی، انجمن کشاورزی آلمان و دو شرکت معتبر ایتالیایی در چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در چهاردهمین سال برگزاری این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های البرز، همدان، گلستان، کردستان، قزوین، فارس، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، تهران و اصفهان و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، فرانسه، ایتالیا، سوئیس، آلمان و چین و مشارکت کنندگان مستقیم دو شرکت از ایتالیا و یک شرکت از آلمان حضور خواهند داشت.

حاضران در نمایشگاه امسال در زمینه های دام، طیور، آبزیان و ماکیان، کلینیک های دامپزشکی، آزمایشگاه های دامپزشکی، داروهای دام و طیور، مواد ژنتیکی، تلقیح مصنوعی و اصلاح نژاد، مواد ضدعفونی کننده، دستگاه های ضدعفونی کننده و تصفیه هوا، تجهیزات و ادوات دامپروری، ماشین آلات کشتارگاه های صنعتی دام و طیور، سردخانه، تجهیزات و ادوات مرغداری، ماشین آلات مرغداری و قطعات طیور فعالیت دارند.   

اضافه شدن تعداد مشارکت کنندگان نمایشگاه امسال در مقایسه با سال های گذشته، اضافه شدن سالن چهارم به فضای نمایشگاه، حضور سه شرکت مستقیم خارجی و نیز همکاری نزدیک با جهاد کشاورزی استان اصفهان از مهمترین تفاوت های چهاردهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور با دوره های قبل است.

همچنین همایش مرغ سالم ساعت 9 صبح روز 4 بهمن ماه در محل سالن همایش های مرکز نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد. 

این نمایشگاه در ساعات 15 تا 21 تاریخ مذکور پذیرای بازدیدکنندگان است و به طور ویژه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر روز پنجم بهمن ماه به بازدید متخصصان اختصاص دارد.

مدیر هماهنگی امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به افزایش حضور مستقیم شرکت های خارجی در نمایشگاه های کشور به ویژه اصفهان پس از اعلام اجرایی شدن برجام، از حضور دو شرکت ایتالیایی "میلک لاین" و "اسگاری بولدی" در چهاردهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور و دامپزشکی اصفهان خبر داد. 

مهدی لطیفی با اشاره به اینکه این دو شرکت در زمینه تجهیزات مرغداری و خوراک دام و طیور فعالیت می کنند، گفت: این دو شرکت مطرح در چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور در دو غرفه به مساحت 42 متر به صورت مستقیم حضور خواهند داشت. 

وی همچنین از حضور انجمن کشاورزی آلمان (DLG) برگزارکننده بزرگ ترین نمایشگاه کشاورزی جهان (اگریتکنیکال) در هانوفر آلمان و همچنین برگزار کننده نمایشگاه Eurotier یکی از معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه های صنعت دام و طیور در جهان، خبر داد و گفت: این انجمن با هدف آشنایی با تولیدات ایران و جلب مشارکت برای نمایشگاه یوروتیر در اصفهان حضور می یابد.

گفتنی است به دلیل جایگاه استان اصفهان در صنعت دام و طیور و رتبه های اول استان اصفهان در تولید محصولات این حوزه، این نمایشگاه در نگاه مسوولان و متخصصان از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.