قائم مقام وزیر امور خارجه گفت این وزارتخانه آمادگی دارد هر نوع همکاری و حمایت از ماموریت جدید یونیسف در ایران بویژه در رسیدگی به وضعیت کودکان را انجام دهد.

سرمدی: وزارت امور خارجه آماده همکاری با یونیسف است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، از اداره دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، مرتضی سرمدی در دیدار ویل پارکس نماینده جدید یونیسف در ایران آمادگی وزارت امور خارجه را برای هر نوع همکاری و حمایت از ماموریت وی بویژه رسیدگی به وضعیت کودکان اعلام کرد.
وی مسائل مربوط به کودکان را بسیار حساس و پر اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد که با حمایت سازمان یونیسف، وضعیت کودکان در ایران به عنوان الگویی برای منطقه و جهان مطرح شود.
قائم مقام وزیر امور خارجه به اهمیت بومی سازی برنامه های جهانی یونیسف در ایران اشاره کرد و افزود: تحقق این امر نیازمند همکاری ملموس و هماهنگی نزدیک یونیسف با برنامه ها،قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و شرایط کنونی برای تحقق این امر مناسب است .
**برجام موفقیت بزرگی برای دیپلماسی ایران است
ویل پارکس نماینده جدید یونیسف در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و اجرایی شدن برجام ، آن را موفقیت بزرگی برای دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی و از آن استقبال کرد.
نماینده جدید یونیسف با برشمردن سابقه همکاری سازمان جهانی یونیسف با ایران ابراز امیدواری کرد تا بتواند در طول دوران ماموریت خود، زمینه های همکاری بین یونیسف و جمهوری اسلامی ایران که در وضعیت قابل قبولی بسر می برد را توسعه ببخشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.