مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین گفت: به منظور رشد مطلوب مسائل فرهنگی و آموزشی در مدارس، شوراهای آموزش و پرورش باید تقویت شوند.

 شوراهای آموزش و پرورش در مدارس استان قزوین تقویت شود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، شمس‌الله غلامی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین که در دبیرستان شایستگان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: به منظور رشد مطلوب مسائل فرهنگی و آموزشی در مدارس، شوراهای آموزش و پرورش باید تقویت شوند.

وی بیان کرد: تشکیل و راه‌اندازی شورای آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بستر لازم لازم برای فعالیت شوراها در مدارس باید فراهم شود چراکه تربیت آینده‌سازان و نسل جوان کشور برعهده این قشر است و این امر نشان از اهمیت جایگاه شوراهای آموزش و پرورش در سطح جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین تصریح کرد:  تحقق و مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش و همچنین توسعه عدالت آموزشی دو مورد از اهداف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش بوده که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

غلامی ادامه داد: از جمله برخی اقدامات شوراهای آموزش و پرورش استان قزوین می‌توان به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس، مقاوم‌سازی، بازسازی مدارس و توزیع میز و نیمکت اشاره کرد.

وی عنوان کرد: بهره‌گیری از کلیه امکانات و منابع جهت تامین، تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی از دیگر اهداف شوراهای آموزش و پرورش بوده که در زمینه تحقق این اهداف باید اقدامات لازم انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین تصریح کرد: در ایام دهه فجر تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای دانش‌آموزان باید در اولویت برنامه‌های معلمان و مربیان قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.