سرمربی تیم ملی ژاپن در رابطه با دیدارشان با ایران می گوید باید مراقب همه آنها باشیم و نباید آنها را آزاد بگذاریم چرا که بسیار خطرناک هستند.

هراس سرمربی ژاپن از بازیکنان تیم امید ایران

به گزارش قدس آنلاین، ماکوتو تگوراموری در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر ایران گفت: ما باید این بازی را جدی بگیریم، حواسمان است که مراقب تکنیک ایرانی ها باشیم.  این بازی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار می شود و تیمی می تواند برنده شود که تمرکز کامل داشته داشته باشد و ماه هم تمرکز 120 دقیقه ای خواهیم داشت. 

سرمربی ژاپنی ها درباره بازیکنان خطرناک ایران گفت: من نام آنها بلد نیستم اما می دانم که باید مراقب همه آنها باشیم و نباید آنها را آزاد بگذاریم چرا که بسیار خطرناک هستند. البته بازیکنان ما هم بسیار جنگنده هستند و حواسشان به حریف است. حضور ما در اینجا نشان می دهد که هدمان چیست هداف ما صعود است و در فکر کسب آن هستیم.

تگوراموری ادامه داد: اولین روز که پا به این رقابت‌های گذاشتیم نمی‌توانستم ادعا کنم همه تیم‌ها را می‌شناسم در این مقطع سنی همه تیم‌ها مرموز هستند و بازیکنان جوان و ناشناخته به تیم دعوت می‌شوند. به هر حال مشخص بود که ایران و قطر دو مدعی صعود از گروه خود هستند.

سرمربی ژاپن در پایان گفت: این نسل ژاپن می‌تواند آینده فوتبال این کشور را بسازند. می‌خواهم بدون تغییر این تیم را جلو ببرم تا تیمی بسازم که همدیگر را خوب بشناسند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.