وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه ۹۰ درصد خدمات دولتی دندانپزشکی توسط بخش خصوصی در کشور خبر داد.

ارائه ۹۰ درصد خدمات دندانپزشکی توسط بخش خصوصی/ گسترش خدمات دولتی

به گزارش قدس انلاین  و به نقل از مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح دانشکده دندانپزشکی استان لرستان با اشاره به وضعیت تامین تجهیزات و مواد اولیه دندانپزشکی در کشور اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر اکثر تجهیزات و مواد اولیه این حوزه در کشور تولید می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تولید این تجهیزات و مواد اولیه دندانپزشکی در کشور تحریم ها در این زمینه کارساز نبوده است گفت: در این راستا برخی کمبودها و بی تدبیری های در این حوزه را نباید به تحریم ها گره زد چرا که میزان قابل توجهی از تجهیزات و مواد اولیه دندانپزشکی در کشور تولید می شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برنامه های آموزشی و ارائه خدمات دندانپزشکی در سطح مدارس کشور بیان داشت: هم اکنون این اقدامات در سطح دبستانها و مدارس دوره متوسطه کشور اجرایی می شوند.

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به هزینه های دندانپزشکی که بر مردم از سوی بخش خصوصی تحمیل می شود گفت: در این راستا به دنبال گسترش خدمات دولتی در این زمینه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون بیش از ۹۰ درصد خدمات دندانپزشکی از سوی بخش خصوصی در کشور ارائه می شود گفت: تا کنون نیز دولتها در این زمینه سرمایه گذاری نکرده اند اما تلاش دولت تدبیر و امید در کشور گسترش خدمات دولتی در حوزه دندانپزشکی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: ما به دنبال این هستیم که با تقویت دولت امکان رقابت آن را با بخش خصوصی در حوزه ارائه خدمات دندانپزشکی فراهم آوریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.