قدس آنلاین- تبریز:چگونگی مراحل ایجاد صندوق مسکن شهرداری تبریز با همکاری بانک مسکن، در جلسه اخیر معاون مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری شهردار تبریز ،شهرداران مناطق و تعدادی از مدیران شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت

مراحل ایجادصندوق‌مسکن شهرداری‌تبریز با همکاری بانک‌مسکن

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  عباس عادلی شهیر، معاون مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری شهردار تبریز، ضمن تشریح ابعاد مختلف این طرح گفت: بر اساس این طرح، شهرداری تبریز با همکاری بانک مسکن، صندوقی اعتباری تاسیس و پروژه های انتفاعی خود را به کمک اعتبارات این صندوق اجرا می کند.

وی ادامه داد: سهام این پروژه ها نیز، قابل واگذاری به شهروندان است و شهروندان می توانند پس از تکمیل و فروش پروژه، سود سهام خود را دریافت نمایند.

عادلی، در توضیح نوع پروژه ها نیز تصریح کرد: تمامی انواع پروژه ها اعم از مسکونی، تجاری، حوزه سلامت و گردشگری، شامل این طرح خواهندشد.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه، احمد سجودی، مدیر عامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان، خطاب به شهرداران مناطق اعلام کرد: در راستای ایجاد درآمد برای شهرداری های مناطق و کمک در تسریع اجرای طرح های عمرانی شهرداری تبریز، این شرکت آمادگی دارد که در فروش و نقدینه کردن املاک و مستقلات شهرداری های مناطق، به آنان یاری رساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.