۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 341236

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با حضور چند تیم در بالای جدول قطعا مبارزه خوبی برای رسیدن به عنوان قهرمانی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر به هدفمان برسیم.

برانکو پس از پیروزی برابر سایپا چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش برابر سایپا در اولین دیدار تورنمنت جام شهدا گفت: قبل از هر چیز باید ابراز خوشحالی کنم که در تورنمنت جام شهدا شرکت می‌کنیم و ارج می گذاریم زحمات شهدایی را که ضامن امنیت این مردم شدند.

وی افزود: این یک بازی تدارکاتی برای ما بود تا شناخت بهتری از وضعیت تیم مان پیدا کنیم. این بازیها بسیار مفید هستند برای ما در ادامه فصل و قبل از دیدار برابر سپاهان. هر دو تیم از این بازی استفاده کامل را بردند. برای ما هم بازی مفیدی بود .

وی افزود: در برخی زمان های این دیدار  خیلی خوب بازی کردیم و برخی دقایق هم نتوانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم که باید بیشتر کار کنیم. به بازیکنانم هم این پیروزی را تبریک می گویم چرا که هر بازی انگیزه های خاص خودش را دارد.

برانکو در مورد جذب دروازه بان جدید نیز گفت: لوبانف با وجود اینکه فقط یک جلسه با تیم ما تمرین کرده بود اما دارد خودش را تطبیق می دهد با سایر بازیکنان و امروز هم عملکرد خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نیم فصل دوم لیگ برتر نیز گفت: طبیعی است که ما از هدفمان انصراف نخواهیم داد و با توان کامل خواهیم جنگید تا همراه سایر تیم های مدعی تلاش کنیم به قهرمانی برسیم. فکر می کنم برای نیم فصل دوم بازیهای جذابی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.