۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 341246

قدس آنلاین لرستان-وزیر بهداشت و هیات همراه جهت بازدید از بیمارستان‌های استان و افتتاح چند پروژه عمرانی وارد استان لرستان شد.

سفر وزیر بهداشت به لرستان

به گزارش قدس آنلاین  از خرم آباد،  شروع  برنامه  های وزیر بهداشت  بازدید از بیمارستان ابن‌سینای شهرستان دلفان و بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سلسله  بود.

افتتاح دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم‌آباد با حضور وزیر بهداشت و پس‌ از آن افتتاح دانشکده داروسازی، سلف‌سرویس مرکزی، سالن ورزشی و مسجد الزهرا(س) در پردیس کمالوند توسط وزیر بهداشت  از جمله برنامه های وزیر بهداشت در ساعات اولیه سفر با استان لرستان بوده است.

سفر به شهرستان ازنا و بازدید از بیمارستان امام علی(ع) و پروژه‌های نیکوکاران سلامت را در برنامه ، پس‌ از آن بازدید از بیمارستان‌های جدید و قدیم و دانشکده پرستاری الیگودرز در این شهرستان ونشست هم‌اندیشی با خیرین سلامت با حضور وزیر بهداشت در استانداری لرستان از جمله بذنامه های صورت گرفته در روز ائل سفر وزیر بهداشا به لرستان بود.

 در روز دوم سفر وزیر بهداشت، ساعت 7:30 بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) و دانشکده پرستاری شهرستان پلدختر به عمل آمد.

وزیر بهداشت در روز دوم  سفر خود به لرستان ،به شهرستان کوهدشت سفر کرده و که حضور وی اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان افتتاح شد

مراسم انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های مختلف فی‌ مابین وزارت بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، استانداری و دانشگاه ساعت در دفتر استاندار لرستان نیز از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.