تیم فوتبال امید ایران با شکست سنگین برابر ژاپن از دور مسابقات انتخابی المپیک کنار رفت تا حسرت حضور در المپیک برای کشورمان ۴۴ ساله شود.

ایران با شکست برابر ژاپن حذف شد/ حسرت المپیک ۴۴ ساله شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال امید ایران و ژاپن از ساعت ۱۷ امروز جمعه نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای انتخابی المپیک را در شهر دوحه برگزار کردند که این بازی را تیم ژاپن در وقت های اضافه ۳ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گل های تیم ژاپن را در این دیدار تویوکاوا (۹۶) و ناکاجیما (۱۰۸ و ۱۰۹) به ثمر رساند.

تیم ایران در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وحید حیدریه، علی عبدالله زاده (۹۸ - احسان پهلوان)، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی (۱۰۶ - میلاد کمندانی)، مهدی ترابی، میلاد محمدی (۷۶ - محسن کریمی) و ارسلان مطهری آغاز کرد.

* دقیقه یک: ایران توسط امیر ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک از پشت محوطه جریمه قرار گرفت که ضربه این بازیکن را دروازه بان ژاپن به اوت فرستاد.

* دقیقه ۲ : ارسال کرنر از جنابح راست موقعیت را در اختیار علی کریمی قرار داد که دروازه ژاپن را باز کند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۷ : اخباری دروازه بان ایران در این دقیقه یک فرصت عالی ژاپنی ها که می توانست به گل تبدیل شود را مهار کرد.

* دقیقه ۱۰ : ایران صاحب یک موقعیت خوب درون محوطه جریمه ژاپن شد اما نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند.

* دقیقه ۱۸: بازی دو تیم به تعادل کشید شد و بازیکنان ایران با اعتماد به نفس بیشتری کار را دنبال کردند اما هنوز گلی از خط دروازه ها نگذشته است.

* دقیقه ۲۵: ژاپنی ها تلاش کردند با پاس های کوتاه خود را به دروازه ایران نزدیک کنند اما راه به جایی نبردند.

* دقیقه ۳۰ : بعد از دقایقی که ژاپنی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند این بار ایران صاحب توپ شد و سعی کرد خود را به دروازه حریف نزدیک کند.

* دقیقه ۳۷ : ایران می توانست توسط ارسلان مطهری به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن عرض دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

* دقیقه ۴۵: امیر ارسلان مطهری قصد عبور از مدافع ژاپن را داشت که با خطا متوقف شد اما از این موقعیت هم نتوانستند استفاده کنند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

* دقیقه ۴۸: دو تیم درتلاش برای گرفتن نبض بازی هستند و توپ در میانه میدان در جریان است.

* دقیقه ۵۶ : ایران می توانست به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه سر محمدی به تیر افقی دروازه ژاپن برخورد کرد و به زمین برگشت.

* دقیقه ۶۵ : ژاپنی ها تلاش کردن نبض بازی را از ایران بگیرند. این درحالی بود که نیمه دوم شاگردان خاکپور عملکرد بهتری داشتند.

* دقیقه ۷۵ : ژاپنی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی در جناح چپ شدند که این ضربه را مدافعان ایران برگرداندند.

* دقیقه ۸۳: ژاپنی ها که کمی عقب نشینی کرده بودند به دنبال استفاده از ضدحملات بودند که دفاع خوب ایران این اجازه را به انها نداد.

* دقیقه ۹۰ : دو تیم به حفظ نتیجه تساوی بودند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

* دقیقه ۹۶ : ژاپنی ها از روی یک ارسال از جناح راست صاحب موقعیت شدند و مهاجم این تیم از خلا مدافعان استفاده کرد و گل را به ثمر رساند.

* دقیقه ۱۰۵: ایران بهترین فرصت برای باز کردن دروازه ژاپن را از دست داد و محسن کریمی توپ را از بین پاهای دروازه بان ژاپن عبور داد اما توپ به کرنر رفت.

* دقیقه ۱۰۸ و ۱۰۹ : ژاپن در دو دقیقه به دو گل رسید تا فاصله اش برای رسیدن به پیروزی را بیشتر کند و تیم صعود کننده به مرحله بعد لقب بگیرد.

* دقیقه ۱۲۰: ایرانی ها هر چه تلاش کردند نتوانستند به گل برسند و در نهایت با شکست ۳ بر صفر از دور مسابقات کنار رفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.