مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: اماکن اقامتی مشهد در جشنواره زمستانی زیارت از تخفیف ۷۰ درصدی برخوردار می‌شوند.

  تخفیف ۷۰ درصدی اماکن اقامتی مشهد همزمان با جشنواره زمستانی زیارت

به گزارشقدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، حسین زارع صفت اظهار داشت: این جشنواره با هدف تسهیل در سفر مشتاقان زیارت علی بن موسی الرضا (ع)، به مشهد با عنوان "میهمان امام رضا(ع) باشید" برگزار می‌شود. وی گفت: این جشنواره از 12 بهمن لغایت 25 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود که در این چارچوب واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری 10 تا 70 درصد تخفیف برای مسافران و زائرانی که به مشهد مقدس سفر می کنند در نظر خواهند گرفت. زارع صفت گفت: مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره تسهیل زیارت برای مشتاقان سفر به مشهد مقدس، جذب مسافران داخلی، جلوگیری از هزینه‌های گزاف در سفرهای خارجی و نیز توسعه تجربه سفر ارزان قیمت در بین علاقه مندان برای سفر به مشهد است.

وی گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در نظر است 10 درصد ظرفیت واحدهای اقامتی دائمی و رسمی مشهد برای اجرای این جشنواره مورد استفاده قرار گیرد و لذا امیدواریم شاهد استقبال گسترده مسافران باشیم. وی یادآور شد: در این چارچوب 10 هزار تخت برای پذیرایی از مسافران شرکت کننده در جشنواره در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.