معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سهم بخش فناوری اطلاعات از بهره وری کشور، ۴۰ درصد پیش بینی شده است.

معاون وزیر ارتباطات: سهم فناوری اطلاعات از بهره وری کشور ۴۰ درصد است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، مرتضی براری روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به سهم پیش بینی شده بهره وری برای بخش ارتباطات در کشور، توسعه زیرساخت های ارتباطاتی و فناوری اطلاعات، کاهش هزینه ها، ارتقاء رفاه و بهره وری و افزایش امنیت خدمات مهمترین ابزارهای دستیابی به میزان بهره وری تعیین شده است.
به گفته وی، امروز مهم ترین بحث در حوزه فناوری اطلاعات، اقتصاد مقاومتی است که مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب از تمامی بخش هاست.
براری ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در کشور گسترش یابد و به تولید محتوا و نرم افزار منجر شود.
وی، حمایت از بخش خصوصی را به عنوان ابزار توسعه خدمات الکترونیک و در نهایت تولید ثروت دانست و گفت: دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش آی سی تی از ورود بخش خصوصی حمایت می کند.
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: کسب و کار در کشور باید به سمت الکترونیکی شدن و فناوری اطلاعات سوق یابد.
براری با تاکید بر اینکه موبایل باید پنجره واحد تمامی خدمات باشد، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی، ارائه خدمات به متقاضیان را باید به سرعت به فضای مجازی منتقل کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: اجرایی شدن برجام یک گام مهم برای جهانی شدن و حرکت به سمت توسعه است.
سیامک سلیمانی ادامه داد: همراهی خردمندانه مردم با دولت و نظام، کشور را به سوی موفقیت و سربلندی سوق می دهد.
به گزارش ایرنا، معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه برای شرکت در آیین معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
در این مراسم از زحمات علیرضا کاظمیان تقدیر و مرتضی بلالی به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.