قدس آنلاین: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اصفهان گفت: قرار است به زودی طرحی به عنوان طرح استعدادیابی خانواده کمیته امداد آغاز شود به شکلی که گروهی متشکل از کارشناسان برای رصد و استعدادیابی خانواده‌های زیر پوشش این کمیته به نقاط مختلف استان اعزام شده و خروجی این طرح در فروردین ماه سال ۹۵ بیرون خواهد آمد.

طرح استعدادیابی خانواده کمیته امداد به زودی استارت می خورد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مهدی مجلس‌آرا در حاشیه مراسم تشریح جزئیات تفاهم همکاری اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان اظهار کرد: از چند دهه گذشته تاکنون ارتباط تنگاتنگی میان کمیته و فنی و حرفه‌ای استان اصفهان وجود داشته و هیچ جدایی میان این دو دستگاه نبوده است؛ این دو نسبت به هم هیچ‌گونه احساس دودستگاهی ندارند به طوری که یکدیگر را امین خود می‌دانند.

وی افزود: کمیته امداد به عنوان یک دستگاه گیرنده خدمات از سازمان فنی و حرفه‌ای خدمات آموزشی را دریافت می‌کند که این آموزش‌ها در موضوعات مختلف در حال برگزاری است که از آمار بسیار بالایی برخوردار است و تعامل بسیار خوبی میان این دو دستگاه وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد 5 هزار و 828 فرصت شغلی در استان اصفهان ایجاد کرده است چراکه ما علاوه بر پوشش افراد برای آن‌ها کاریابی می‌کنیم به این صورت که با ارائه مبلغی به عنوان وام اشتغال و مشارکت تسهیلات داده می‌شود تا تبدیل به یک کار گروهی شود.

وی در ادامه بیان داشت: صندوق توسعه ملی کمیته امداد استان اصفهان جهت کارآفرینی برای هر 5 نفر، 75 میلیون تومان تسهیلات می‌دهد که نخستین شرط برای کارآفرینی داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای است که این مدرک برای کمیته امداد همچون چک سفید امضا خواهد بود که در آغاز کارآفرین و طرحش را بیمه می‌کنیم.

مجلس‌آرا با اشاره به اینکه عنوان کرد: تعامل میان دستگاه‌ها ریشه اشتغال پایدار خواهد شد که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشت به طوری که برای مثال برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و پشتیبانی کمیته امداد از افراد در حوزه هتلداری و گردشگری باعث جذب توریست و ارزآوری کلان خواهد شد.

وی تبیین کرد: قرار است طرحی به عنوان طرح استعدادیابی خانواده کمیته امداد آغاز شود به شکلی که گروهی متشکل از کارشناسان برای رصد و استعدادیابی خانواده‌های زیر پوشش این کمیته به نقاط مختلف استان اعزام شوند که خروجی این طرح در فروردین ماه سال 95 بیرون خواهد آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.