بارش برف در استان آذربایجان غربی، مدارس برخی شهرهای استان را به تعطیل کشاند.

بارش برف مدارس برخی شهرهای آذربایجان غربی را تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس،بارش برف که از صبح شنبه در شهرهای مختلف آذربایجان غربی آغاز شده است، مدارس برخی شهرهای آذربایجان غربی را امروز چهارم بهمن ماه تعطیل کرد.

در این راستا آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی طی اطلاعیه‌ای به دلیل بارش برف و برودت هوای شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی، مدارس شیفت صبح مقطع ابتدایی پایه یک و دو ارومیه را تعطیل اعلام کرده است.

علاوه بر این بارش سنگین برف و یخبندان، مدارس شهرستان سلماس را در مقطع ابتدایی را به تعطیلی کشانده است و مدارش شیفت صبح شهرستان سیلوانا، صومای برادوست، انزل و نازلو نیز فردا تعطیل اعلام شده است.

بارش برف در اغلب شهرهای آذربایجان غربی وجود دارد و این در حالی است که بارش برف در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی و مرکز استان بیشتر از سایر شهرهای آذربایجان‌غربی خود را نشان داده است.

پلیس راه آذربایجان غربی نیز طی اطلاعیه‌ای، از رانندگان درخواست کرد تا خودروهای خود را به زنجیرچرخ و سیستم گرمایشی مناسب تجهیز کنند و در سفر به استان آذربایجان‌غربی، جیره غذایی خشک به همراه داشته باشند.

این در حالی است که اداره کل هواشناسی نیز از کاهش دما هوا دراستان آذربایجان غربی خبر داده و در اطلاعیه‌ای آورده است که این بارش‌ها تا چند روز آینده در استان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.