امام جمعه مشهد گفت: تمام قدرت‌های دنیا دست در دست هم برای براندازی جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

 تمام قدرت‌های دنیا برای براندازی ایران اسلامی تلاش می‌کنند/آمریکا قصد دارد جمهوری اسلامی را به استخدام خود دربیاورد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با مدیران حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امام علی (ع) سه نوع از شناخت را الزام دانسته که مبدأ، مقصد و موقعیت ویژه‌ای که هم‌اکنون در جامعه وجود دارد، از آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات افراد تنها به سختی‌های موجود نگاه می‌کنند، تصریح کرد: این رویکرد اصلا درست نبوده و باید هم سختی و هم امکانات راه دیده شده و از هر دو وجه مسئله را مورد بررسی قرار داد.

امام‌جمعه مشهد‌ وضعیت اسلام در دنیای امروز را بسیار مقتدرانه ارزیابی کرد و افزود: باید دقت داشت با  اینکه از روز بعثت پیامبر اسلام(ص) تا به امروز چنین اقتداری در دنیای اسلام وجود نداشته، اما به همین اندازه نیز به دشمنان اسلام افزوده شده به‌طوری‌که مشاهده می‌شود تمام قدرت‌های دنیا دست در دست هم برای براندازی این نظام تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر‌اینکه برخی از جریانات سیاسی کنونی خواهان حذف روحانیت از جامعه هستند، بیان کرد: دلیل اصلی ا‌ین موضوع نیز این است که این افراد به‌دنبال قدرت و جاه‌طلبی بوده و در این راستا قصد تعامل با آمریکا دارند که روحانیت با آن‌ها مقابله می‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به روند رو به رشد گرایش مردم به تشیع، تأکید کرد: گرایش به تشیع در همه جای دنیا به حدی زیاد شده که در بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر نیز نیروهای انقلابی وجود دارند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه ساکت ماندن در برابر روشنگری‌ها تسلط دنیا بر جمهوری اسلامی ایران را به‌همراه دارد، تصریح کرد: آمریکا قصد دارد جمهوری اسلامی ایران را به استخدام خود دربیاورد و باید گفت این نظر در برخی جریان‌های سیاسی کشور نیز وجود دارد و اگر در این حوزه دقت کافی به عمل نیاید و انسان‌های دیندار و معتقد پای کار نیایند، نظام جمهوری اسلامی از بین می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.