قدس آنلاین- تبریز: مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، از افتتاح و بهره‌برداری همزمان پروژه گازرسانی به ۱۲۴ روستا با حضور مسئولان ارشد استانی خبر داد.

۱۲۴ روستای آذربایجان‌شرقی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی الله دینی ضمن گرامیداشت پیشاپیش سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه‌فجر و ضرورت بیان دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های مدنظر برای اجراء در طول ایام الله دهه‌فجر، آئین‌های افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف است که نشانه‌ای از مسیر خدمات‌رسانی به مردم عزیز و پویایی و تکامل دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دینی افزود: در همین زمینه شرکت گاز استان، به میمنت دهه‌فجر، امسال پروژه گازرسانی به 124 روستا را با حضور مسئولان ارشد استانی به طور همزمان افتتاح و بهره‌برداری می‌کند که انشاء الله، موجب خیر و برکت برای روستائیان خواهد شد.

وی اضافه کرد: با افتتاح این پروژه‌ها بیش از 10 هزار و 258 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند و میزان بهره‌مندی خانوار روستایی استان به 86.8 درصد خواهد رسید.

دینی پروژه گاز رسانی به کارخانه مس انجرد را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر برشمرد و افزود: گازرسانی به شهرک صنعتی 4 تبریز و افتتاح یک باب جایگاه عرضه کننده گاز فشرده CNG همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را بالغ بر 630  میلیارد ریال عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.