قدس آنلاین-شهرکرد ، هومن نجاتی ؛از سال گذشته دانشگاه شهركرد جهت‌گيري مثبتي در راستاي احقاق مطالعات كاربردي و پژوهش‌هاي مسئله‌محور داشته است.

بهره گیری از پتانسیل های استان فرصتي براي رشد و توسعه اقتصادي است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،دكتر براري معاون حقوقي، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ضمن حضور در دانشگاه شهركرد، طي نشستي با دكتر شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد، دكتر فرامرزي معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، دكتر ابن‌ علي رئيس دانشكده فني و مهندسي دانشگاه و جمعي از اعضاي هيأت علمي گروه مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه شهركرد ديدار و گفتگو كرد.

دكتر شامحمدي در ابتداي اين نشست به برخي پتانسيل‌هاي استان چهارمحال و بختياري اشاره كرد و افزود: اين استان با دارا بودن 1 درصد از مساحت و جمعيت كشور پتانسيل و نقاط قوت زيادي در زمينه منابع طبيعي و انساني دارد كه بهره‌گيري از آنها فرصتي براي رشد و توسعه اقتصادي است.

رئيس دانشگاه شهركرد گفت: در حال حاضر در استان چهارمحال و بختياري 50000 دانشجوي در حال تحصيل و 900 عضو هيأت علمي مشغول به كار هستند و دانشگاه شهركرد به عنوان دانشگاه مادر استان چهارمحال و بختياري داراي 8300 دانشجو، 300 عضو هيأت علمي، 8 دانشكده و 8 پژوهشكده مي‌باشد.

شامحمدي افزود: از سال گذشته دانشگاه شهركرد جهت‌گيري مثبتي در راستاي احقاق مطالعات كاربردي و پژوهش‌هاي مسئله‌محور داشته است و برگزاري رويداد علمي استارت‌آپ‌ويكند نيز نقطه عطفي در جهت گسترش مهارت تجارت الكترونيك در دانشگاه شهركرد و استان چهارمحال و بختياري بوده است.

وی در پايان از رايزني‌هاي صورت‌گرفته براي راه‌اندازي مؤسسه آپا (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد در تأمين امنيت فضاي تبادل اطلاعات) خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه دانشگاه شهركرد با حمايت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در مسير توسعه تجارت الكترونيك قرار گيرد و علاوه بر ارتقاء و پيشرفت روز‌افزون خود، شاهد اشتغال‌ جوانان، رفع معضلات استان چهارمحال و بختياري و اعتلاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.