مدنی فدکی از صدور حکم میلیاردی برای ۳ قاچاقچی برنج در استان سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: این افراد که در یکی از روستاهای شهرستان سرباز اقدام به ورود غیرقانونی برنج از کشور پاکستان می کردند دستگیر شدند.

حکم میلیاردی برای قاچاق ۳۲ تن برنج پاکستانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، سیدمرتضی مدنی فدکی افزود: افرادی که در یکی از روستا های شهرستان سرباز اقدام به ورود غیرقانونی برنج از کشور پاکستان و دپوی آن کردند پس از شناسایی دستگیر و بالغ بر 32 تن برنج با ارزش بیش از 1 میلیارد و 165 میلیون ریال از آنان کشف شد که بلافاصله پرونده این تخلف در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از بررسی پرونده و طی مراحل قانونی و با توجه به اینکه متخلفان مدارک قانونی برای حمل و نگهداری این محموله برنج ارائه نکردند، قاچاق بیش از 32 تن برنج محرز اعلام و مالک این محموله قاچاق علاوه بر ضبط برنج های مکشوفه به میزان 1 میلیارد و 165 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
وی افزود: رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر برای 2 متخلف دیگر به دلیل معاونت در انجام تخلف جمعاً 720 میلیون ریال حکم پرداخت جزای نقدی صادر کرد.
مدنی فدکی گفت: از ابتدای سال تاکنون 219 فقره پرونده با موضوع قاچاق برنج هندی و پاکستانی با ارزش 11 میلیارد ریال در شعب تعزیرات حکومتی این استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.