سینا سعیدیان تهیه کننده «فیلم اینجا کسی نمی میرد» در آستانه ی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از شرایط خاص تولید این فیلم گفت

کارگردان مرتفع‌ترین فیلم ایران از شرایط سخت کاری می‌گوید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین تهیه کننده فیلم اینجا کسی نمی میرد گفت: منتظر فرصتى بودم كه بتوان يك اثر سينمايى مستقل با قصه اى متفاوت و با شرايط توليدى كم هزينه با توجه به بودجه ى كاملا شخصى ساخت و زمانى كه فيلمنامه نقطه صفر(نام اوليه فيلمنامه) را مطالعه كردم طی جلساتى كه به اتفاق هسته مركزى اين فيلم متشكل از بهار كاتوزى(نويسنده)و حسين كندرى(كارگردان) در بهمن ماه ٩٣ داشتیم به پيش توليد رسيديم.حسین کندری درکناركارگردانی مديريت فيلمبردارى پروژه را نيز برعهده داشت . مطمئنا سينماگران اهل فن مطلع هستند مديريت كردن اين دو بخش در كنار هم آن هم براى يك فيلمساز فيلم اولى كاريست بس دشوار! و تنها از عهده ى يك فيلمساز توانمند برمى آيد.

وی در ادامه با اشاره به لوکیشن فیلم که در ارتفاعات قله دماوند فیلمبرداری شده است افزود: به پيشنهاد من لوكيشن فيلم را در منطقه رينه لاريجان و زير قله دماوند انتخاب كرديم. كار كردن در آن شرايط آب و هوايى و بدون امكاناتى نظير آب و برق شرايط توليد را سخت تر میكرد. تمامى لوكيشن هاى فيلم با مدیریت و طراحی امیرحسین دوانی در زمان پيش توليد ساخته شد. به تعبيرى می توان گفت ما مرتفع ترين فيلم سينماى ايران را ساخته ایم و قطعا بدون همراهى تك تك عوامل فيلم اين اتفاق ميسر نمى شد.

این تهیه کننده جوان در ادامه افزود : ايمان دارم با توجه به امكاناتى كه در اختيار گروه بوده و همين طور مدت زمانى كه ساخت فيلم طول كشيد، خروجى خوبی داشتیم و از ماحصل كار رضايت داريم . اميدوارم مخاطبين هم با فيلم ارتباط برقرار كنند.

ما اولين فيلم بلند سينمايى هستيم كه درایران با دوربين بلك مجيك اورسا فيلمبردارى كرديم كه به نوبه ى خودش منحصر بفرد است.

سعیدیان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش اين گروه جوان در راستاى ارائه ی اثرى متفاوت در سينماى ايران بوده و اميدواريم رضايت مخاطب و همين طور هيئت داوران جشنواره را جلب كند.

گفتنی است «اينجا كسى نمى ميرد» در بخش «هنر و تجربه» سی و چهارمین جشنواره فيلم فجر امسال حضور دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.