معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۰ هزار دانش آموز در قالب ۴۱ کاروان از استان خراسان رضوی به راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

اعزام ۳۰ هزار دانش‌آموز خراسانی به راهیان‌نور

به گزارش قدس آنلاین، براتعلی منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: 30 هزار نفر از دانش آموزان خراسان رضوی امسال به راهیان نور اعزام می‌شوند که 17 هزار نفر در مرحله اول اعزام شده‌اند.

وی افزود: کاروان راهیان نور در قالب 41 کاروان و هر روز با 411 نفر از طریق قطار اعزام می‌شوند که 12 الی 15 بهمن ماه دانش آموزان مقطع دوم متوسطه به راهیان نور اعزام می‌شوند.

منصوریان تصریح کرد: در راهیان نور برنامه‌های جانبی نیز داریم که برگزاری جشنواره لحظه‌های عاشقی یکی از مهمترین این برنامه‌هاست که در 8 رشته به مناسبت هشت سال دفاع مقدس در قالب دل نوشته، عکس، فیلم و مستند وغیره برگزار می‌شود و 20 اسفند ماه به مناسبت روز شهید از بهترین آثار تقدیر می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: راوی دانش آموز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که  برای دانش آموزان در نظر گرفته‌ایم و راویان دانش آموز پس از بازگشت از راهیان نور در مناسبت‌های مختلف مدارس روایتگری می‌کنند. همچنین 800 معلم به عنوان راوی معلم در این سفر به روایت گری می‌ پردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.