رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به سفر هیات زنان سوری به ایران گفت: در این سفر تجربیات کشورمان در ارائه خدمات حمایتی به رزمندگان و خانواده شهدا، به هیات سوری منتقل می شود.

انتقال تجربیات دفاع مقدس به زنان سوری/ اهدای لوح به همسر بشار اسد

مینو اصلانی در گفتگو با مهر، با اعلام سفر هیات ۴ نفره از زنان سوری به ریاست معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور سوریه به ایران، افزود: نشست تخصصی «زن و مقاومت» با هدف انتقال تجربیات موفق کشورمان در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور این هیات سوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تجربیات زنان ایرانی در رسیدگی به امور خانواده های شهدا، رزمندگان و جانبازان و کمک هایی که زنان در طول هشت سال دفاع مقدس به جبهه ها و پشت جبهه داشتند به زنان سوری منتقل می شود، ادامه داد: قرار است هیات سوری به ریاست معاون امور زنان ریاست جمهوری سوریه در طول حضور در ایران علاوه بر جلسه با مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران به منظور کسب تجربه در ارائه خدمات به خانواده شهدای سوری، جلسه ای با مسئولان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به منظور آموزش ثبت و ضبط فرهنگی موضوعات دفاع مقدس داشته باشند تا از نزدیک با مستندسازی و ثبت خاطرات مقاومت آشنا شوند.

اهدای لوح تقدیر به همسر بشار اسد

رئیس بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: همچنین جلسه ای با مسئولان کمیته امداد برای استفاده از الگوی کمیته امداد در ارائه خدمات به محرومان برگزار می شود. در ادامه نیز جلساتی با مسئولان دیگر حوزه های کشور پیش بینی شده تا از نزدیک با نهادهایی که در ایران در طول دفاع ایجاد شد و با ساختار، کارکرد و وظایف آنها آشنا شوند تا بتوانند این بخش ها را در کشور خودشان ایجاد کنند و رسیدگی به خانواده رزمندگان و شهدا در سوریه نهادینه شود.

اصلانی از اهدای لوح تقدیر به همسر بشار اسد به نمایندگی از زنان مقاوم سوری خبر داد و گفت: این لوح در دو زبان فارسی و عربی خطاطی شده و از طرف ۹ میلیون زن بسیجی کشور به این هیات تقدیم می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.