عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمام امور مجلس در هیچ زمانی نباید به دست افرادی بیفتد که از انقلاب و امام(ره) درک مناسب و صحیحی ندارند.

صفارهرندی: افرادی که درک درستی از انقلاب و امام(ره) ندارند، نباید وارد مجلس شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدحسین صفار هرندی در همایش تحلیلی تبلیغی روحانیون استان ایلام اظهار داشت: لازم است که روحانیت که در صف اول مبارزه با تفکرات دشمن بوده است همیشه هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه زمان ترور شخصیت و حمله مستقیم به پایان آمده است، افزود: دشمن به‌جای از بین بردن مستقیم فرد درصدد تغییر تفکرات انقلابی و ضربه زدن از داخل و توسط افرادی است که از مسیر و خط امام و انقلاب خارج شده باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: مبانی اصیل اسلامی را باید از میان سخنان گهربار امام خمینی(ره) استخراج کرد و با تبدیل کردن این مبانی به عمل در مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی قدم گذاشت و در این زمان نیز باید گوش به رهنمودهای رهبر انقلاب سپرد تا از هرگونه انحراف از اصول انقلاب و همچنین نفوذ دشمن جلوگیری کرد.

وی با اشاره به موضوع انتخابات، خاطرنشان کرد: زمام امور مجلس در هیچ زمانی نباید به دست افرادی بیفتد که از انقلاب و امام(ره) درک مناسب و صحیحی ندارند زیرا در هیچ کجای دنیا نیز این امر وجود ندارد که جایگاه‌های مهم تصمیم‌گیری را به دست افراد ضد حکومت یا ملت بسپارند.

صفار هرندی گفت: دشمن در این زمان بیشتر از تمام دوره‌های قبلی در فکر و برنامه‌ریزی برای نفوذ آرام و تهی کردن افکار مردم و مسئولان و اقشار مختلف مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: همه مسئولان در هر پست و مقامی و در رأس آن‌ها روحانیت که همیشه در صف نخست مبارزه با استکبار بوده است، باید نفوذ غرب در جامعه و به‌ویژه نفوذ در اصول انقلاب و خالی کردن مفاهیم اصلی انقلاب را که به‌قیمت خون شهدا به دست آمده، جدی بگیرند و با عمل به این امور، توانایی تصمیم گیری مردمی و به‌خصوص جوانان جامعه را ارتقا دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.