کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از بارش باران در ۲۵ شهرستان این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این بارش ها تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد.

بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت تمام شهرستانهای خراسان رضوی به جزء بجستان شاهد بارش باران بوده اند.
وی ادامه داد: بیشترین بارش در این مدت مربوط به شهرستان کاخک با 16 میلیمتر بود و شهرستانهای خلیل آباد و درگز به ترتیب با 9.5 و 8.4 میلیمتر در رتبه های بعدی قرار دارند.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی میزان بارش باران در شهر مشهد را نیز طی این مدت 1.6 میلیمتر عنوان و بیان کرد: بارشها از امشب در مناطق مختلف خراسان رضوی به ویژه نواحی سردسیری و از جمله مشهد به صورت برف رخ خواهد داد.
وی بیشینه دمای هوای مشهد طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری را به ترتیب 7، 3 و یک درجه سلسیوس عنوان کرد.
اثمری گفت: در این مدت دمای شبانه هوا در مناطق خراسان رضوی به زیر صفر می رسد و در برخی شهرها مانند فریمان، کوهسرخ و قوچان کاهش چشمگیری دارد.
وی از وزش باد نسبتا شدید تا شدید در طول امروز و فردا به ویژه نواحی شمالی خراسان رضوی همراه با پدیده مه و کاهش دید نیز خبر داد.
کوهسرخ با دمای یک درجه و تربت جام با دمای 21 درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
سرعت وزش باد در این مدت 58 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.