۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
کد خبر: 343392

سری جدید «شوک» که به «مستند اجتماعی» تغییر نام داده است، در حال حاضر همزمان با پخش سری جدید، در مرحله تولید قسمت‌های دیگر است.

شوک جدید تلویزیون
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فرشاد شکیبی تهیه‌کننده برنامه «شوک» در خصوص دور جدید این برنامه گفت: سری جدید «شوک» به نام «مستند اجتماعی» تغییر کرده است. در حال حاضر همزمان با پخش سری جدید، در مرحله تولید قسمت‌های دیگر هستیم.
 
وی ادامه داد: در سری جدید این برنامه به موضوعاتی همچون ازدواج، طلاق، بیکاری، محیط زیست، فرهنگ رانندگی، اعتیاد، کالای ایرانی، مفاسد اقتصادی و ... می‌پردازیم.
 
وی در خصوص میزگرد تحلیلی برنامه «شوک» تصریح کرد: بعد از پخش هر مستند میزگردی برگزار می‌شود و به صورت تحلیلی زوایای پنهان و آشکار هر موضوع را بررسی می‌کنیم و در خصوص موضوع مستند راهکار و نتیجه‌گیری خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: آنچه مسلم است، صراحتاً در مورد دغدغه‌های مردم گفتگو خواهیم کرد. گفتگوهایی با حضور کارشناسان مربوطه که با تصمیم‌گیری اتقاق فکر برنامه و با توجه به موضوع مورد بحث، انتخاب می‌شوند.
 
شکیبی در خصوص پخش بیشتر برنامه در هفته خاطرنشان کرد: این نوع برنامه سختی خاص خود را دارد. برای اینکه بخواهیم کار جذاب و تاثیرگذار داشته باشیم، زمان بسیار زیادی را باید برای پیش تولید اختصاص دهیم. بنابراین اگر بخواهیم روزهای پخش برنامه را بیشتر کنیم، مستلزم کار طاقت‌فرساست. به هر حال ما سعی می‌کنیم کیفیت را حفظ کنیم و در اختیار مخاطب قرار دهیم. 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.