۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 343659

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره رد صلاحیت سیدحسن خمینی گفت: ایشان ردصلاحیت نشده بلکه عدم احزار شده، البته ظاهرا به دلیل عدم شرکتش در آزمون اجتهاد بوده است.

نظر عارف درباره رد صلاحیت سید حسن خمینی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حاشیه چهاردهمین کنگره حزب مردم‌سالاری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجمع اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در هر حوزه براساس معیارهای هر حوزه انتخابیه، کاندیداهای‌شان را اعلام می‌کنند و اگر اختلافی در این بین ایجاد شود شورای هر استان دخالت می‌کند و اگر شورای استانی نیز نتوانست اختلافات را حل کند آن گاه شورای عالی سیاست‌گذاری حکم نهایی را اعلام خواهد کرد.

عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با وجود ردصلاحیت‌ها امکان ارائه لیست از سوی اصلاح‌طلبان وجود داشت؟ گفت: ما تحت هر شرایطی مشارکت حداکثری خواهیم داشت و لیست خود را ارائه می‌دهیم.

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شنیده شده اگر کاندیداهای اصلاح‌طلب تایید صلاحیت نشوند شما انصراف می‌دهید؟ گفت: چه کسی این حرف را زده؟ این حرف‌ها عجیب و غریب قرن است. ما تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ردصلاحیت سیدحسن خمینی، گفت: ایشان ردصلاحیت نشده، بلکه عدم احزار متوجه ایشان شده، البته ظاهرا این مسئله به دلیل عدم شرکت سیدحسن خمینی در آزمون اجتهاد بوده است. ایشان از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و کشور هستند و امیدواریم هر چه زودتر به صحنه‌های انتخاباتی بازگردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.