سرپرست باشگاه پرسپولیس دلایل موافقت با بازگشت دروازه بان این تیم به تمرینات را اعلام کرد.

دلایل بازگشت سوشا به تمرین پرسپولیس اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر طاهری خصوص آخرین وضعیت سوشا مکانی دروازه‌بان این تیم و اینکه او از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند، گفت: ما از روز اول هم گفته بودیم که احترام به قانون و رعایت آن سرلوحه کار ماست و مسائل اخلاقی باید در اولویت همه کارها باشد. از طرف دیگر باید از مقام محترم قضایی که در چند وقت اخیر مساعدت‌های خوبی با ما داشته تشکر کنیم و امیدوارم که همه ما به رعایت قانون و مسائل اخلاقی توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما طی صحبت‌هایی که با سوشا مکانی داشته‌ایم به او هم متذکر شده‌ایم که باید از جایگاه خودش صیانت کند و احترام و اخلاق ورزشی در هر شرایطی رعایت گردد از طرف دیگر همه ما وظیفه داریم که به قانون کشور عزیزمان احترام بگذاریم. البته قبول داریم که این دروازه‌بان کار خوبی نکرد اما ما هم به او تذکرات لازم را داده‌ایم و امیدوارم که سوشا مکانی هم خودش را نشان دهد و دیگر چنین مسائلی تکرار نشود. او باید بداند مثل همه مردم قانون لازم‌الاجراست و همه ما وظیفه داریم به این مهم عمل کنیم. از طرف دیگر باز هم وظیفه من است که از مقامات محترم قضایی تشکر کنم و امیدوارم رأفت اسلامی برای این دروازه‌بان در نظر گرفته شود تا او هم بتواند بیش از گذشته خودش را نشان داده و همانند یک شهروند قانونمدار در کنار سایرین حضور داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش‌هایی که در این باره از سوی باشگاه پرسپولیس صورت گرفته این دروازه‌بان از فردا به تمرینات اضافه می‌شود و وظیفه من است که یکبار دیگر از مقام محترم قضایی تشکر کنم که مساعدت خوبی با ما داشتند. امیدوارم رافت اسلامی شامل حل این دروازه بان شود تا او هم بتواند خودش را در جامعه بهتر از قبل نشان دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    مبارکه پرسپولیسی که زمانی سردمدار مکتب شاهین و دکتر اکرامی بود حالا باید جای بازیکنان مسیله دار باشه .